Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OUTLET Nowe media Wprowadzenie

24-06-2015, 11:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.16 zł     
Użytkownik LideriaOutlet
numer aukcji: 5390215052
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 24-06-2015 11:30:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
[zasłonięte]@lideria.pl
dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.

oferuje towary w cenach niższych od detalicznych o 30-80%, ponieważ są to końcówki nakładów i produkty pochodzące ze zwrotów; dlatego też może się zdarzyć, że poszczególne sztuki będą posiadać niewielkie uszkodzenia mechaniczne
Przedstawiony poniżej opis dotyczy towaru pełnowartościowego, jednak może nie zgadzać się ze stanem faktycznym. Wszystkie prowadzone przez nas aukcje są aukcjami outletowymi.

Produkty sprzedawane jako boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.

Uwaga! Zdjęcia nie uwzględniają możliwych wad, porysowanej okładki albo uszkodzonego opakowania





produkt

Nowe media

Autor: Praca zbiorowa


Cena rynkowa: 57,75 zł
Rabat: - 49% (oszczędzasz 28,59 zł)
Cena: 29,16 zł

ilość stron: 658
oprawa: miękka
format: 170x230

data wydania: 2009
wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33277

Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.

Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją nowe media i życie codzienne teorie interaktywności symulacja ekonomia nowych mediów cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.


Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu




Jak kupić przedmioty z kilku aukcji i zapłacić
tylko raz za dostawę?

1. Dodaj wszystkie PRZEDMIOTY do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku."