Nowe media
Autor: Praca zbiorowa
Cena rynkowa: 57,75 zł
Rabat: - 49% (oszczędzasz 28,59 zł)
Cena: 29,16 zł
ilość stron: 658
oprawa: miękka
format: 170x230
data wydania: 2009
wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33277
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.
Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją nowe media i życie codzienne teorie interaktywności symulacja ekonomia nowych mediów cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
Jak kupić przedmioty z kilku aukcji i zapłacić
tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie PRZEDMIOTY do koszyka 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku." |