Opis: "Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
|

|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Bartosik-Purgat Małgorzata
- Język oryginału: polski
- Języki: polski
- Seria cyklu: MARKETING BEZ TAJEMNIC
- Kod wydawcy: 20234
- Wydanie: 2
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 204
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.29
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08188
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]08188
- Wysokość: 13
- PKWiU: 58.11.1
|