Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ilość stron: 204
oprawa: miękka
format: 145x205
data wydania: 2010
wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08188
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/do-koszyka.png) 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kup-teraz.png)
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kupujac.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/wys_mag.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/yt.jpg)