ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]08188 |
Wymiar: |
14.5x20.5cm |
Nr wydania: |
2 |
Seria: |
MARKETING BEZ TAJEMNIC |
Ilość stron: |
204 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,29 kg |
Indeks: |
507[zasłonięte]01449KS |
Rok wydania: |
2010 |
Autor: |
Bartosik-Purgat Małgorzata |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
PWE |
Opis książki
Język oryginału: polski
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.