Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oszukać radar - Jak mówić do konsumenta, który...

23-11-2014, 12:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik atena106
numer aukcji: 4795936001
Miejscowość Augustów
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-11-2014 11:47:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Oszukać radar

Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać

 

Jonathan Bond, Richard Kirshenbaum

 

Producent: WIG PRESS
Ilość stron: 250
Oprawa: twarda
Data wydania: 2001

 

 

 

Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami. To nowoczesna reakcja na sytuację znaną od wieków. Caveat emptor oznacza "niech strzeże się nabywca". W tym właśnie pomaga ci radar. Jest to obronny mechanizm lub strategia, która pomaga nam filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Taki nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej własnej osłony. To nieprzenikniona skorupka, która stwardniała po wielu latach używania. Niestety, twój ekran filtruje wszystkie rodzaje informacji - nawet treść tej książki.

 

Właśnie dlatego zachęcamy cię, abyś odłożył swoją tarczę, nim rozpoczniesz jej lekturę. Być może dzięki temu lepiej zrozumiesz, jak komunikować się z ludźmi, którzy są równie cyniczni i nieufni jak ty sam. Za twoim przyzwoleniem chcielibyśmy pokazać ci, jak wkraczać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni iż nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie marki ogólnokrajowej stało się niemal niemożliwe. W czasach, w których koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie. Gdy domy handlowe są tak przeładowane rozmaitymi produktami, iż trudno jest uzyskać miejsce na półce, by sprzedawać swój towar lub sprawić by konsument dostrzegł go - nie mówiąc już o zakupie. Właśnie - jak zareklamować coś ludziom, którzy tej reklamy sobie nie życzą.

 

Lekko wytarta obwoluta.