Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oszczędzaj na rozmowach, VoIP w centrali,PRODUCENT

22-01-2012, 23:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 770 zł     
Użytkownik skarb
numer aukcji: 2032970613
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 14   
Koniec: 14-01-2012 10:30:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wielofunkcyjna centrala telefoniczna
INTRA IP-PBX
fast auction maker by zaixx
O sprzedającym
Informacja "o mnie"
Inne moje aukcje
Dodaj do ulubionych
Komentarze
Kontakt
Zadaj pytanie sprzedającemu
Numer konta
35 [zasłonięte]00[zasłonięte]00 [zasłonięte]00[zasłonięte]60
Koszty wysyłki
wysyłka kurierem po przedpłacie - 25,- zł,
wysyłka kurierem z pobraniem - 36,- zł
Regulamin
"Kup teraz" to cena brutto.
Wystawiamy faktury vat.
Sprzęt jest nowy.
Ze względu różnorodność konfiguracji termin realizacji to kilka dni.
VoIP, PSTN, numery wewn., nagrywanie rozmów, DISA, infolinia, voicemaile, bramofon, radiowęzeł... !!!


Przedmiotem aukcji jest centrala telefoniczna IP-PBX naszej produkcji, w konfiguracji: 2 linie miejskie/2 linie wewnętrznych/8 linii VoIP.

Zastosowanie w domu i w firmie.
 

Sprzęt jest nowy, udzielamy na niego 24 miesiące gwarancji.

"KUP TERAZ" to cena brutto za konfigurację: 2 linie miejskie/2 linie wewnętrznych/8 linii VoIP.
Wersja Mx, z wbudowanym czytnikiem CompactFlash. Możliwości i funkcje centrali jak w opisie poniżej.

Uwaga !!!
opcjonalnie centralę można rozbudować o kolejne moduły portowe i uzyskać np:
2 linie zewnętrzne, 6 linii wewnętrznych i 8 linii VoIP
2 linie zewnętrzne, 10 linii wewnętrznych i 8 linii VoIP
4 linie zewnętrzne, 8 linii wewnętrznych i 8 linii VoIP

Możemy też przygotować centralę w wersji SIP, czyli bez portów linii zewnętrznych,
pracującą w oparciu o linie VoIP:
8 linii VoIP i 4 linie wewnętrzne
8 linii VoIP i 8 linii wewnętrznych
8 linii VoIP i 12 linii wewnętrznych




Ze względu na różnorodność konfiguracji, termin realizacji zamówienia może potrwać kilka dni.

Centrale IP-PBX dostępne są w wersjach:
1. IP-PBX Mx - mała centrala modułowa o pojemności do 12 portów telefonicznych + 8-kanałowa bramka Voip + wbudowany czytnik CompactFlash.
2. IP-PBX Sx - większa centrala modułowa o pojemności do 48 portów telefonicznych (dająca możliwość podłączenia od 2 do
16 linii miejskich + porty wewnętrzne). Czytnik CompactFlash i 20-kanałowa bramka Voip w standardzie.
(czytnik CompactFlash umożliwia wykorzystanie katry pamięci CompactFlash do zapisu rozmów, kiedy komputer z bazą danych jest wyłączony).

Urządzenie pozwala, oczywiście poza zwykłymi funkcjami central, na wykorzystanie telefonii internetowej (VoIP) jak zwykłe linie telefoniczne.
Oznacza to, że dla tych linii działają wszystkie funkcje centrali takie jak: zapowiedź DISA, infolinia, prezentacja numeru (CLIP), nagrywanie
rozmów, przekazywanie rozmów, przekierowanie, VoiceEmail i inne.
Sprawdza się wszędzie tam gdzie mamy kłopot z pozyskaniem kolejnych linii telefonicznych, ale mamy dostęp internetu,
lub poprostu chcemy oszczędzić na kosztach rozmów telefonicznych.
Wbudowana bramka VOIP w naszej centrali obsługująca protokół SIP, pozwala na zdefiniowanie w zależności od wersji centrali
do 8 numerów (w mniejszej centrali, wersja Mx) lub do 20 numerów telefonii internetowej (w większej centrali, wersja Sx).
Telefonia internetowa rozwija się bardzo dynamicznie, jest bardziej dostępna i przede wszystkim sporo tańsza od linii tradycyjnych.
Dlatego nasza oferta dotyczy nie tylko samego sprzętu ale również usługi jaką jest VoIP.

Oto przykładowe podłączenie centrali INTRA IP-PBX z zastosowaniem linii VoIP:
asd



OPIS CENTRALI

Centrala ma wbudowaną kartę sieciową, a zarządzanie centralą odbywa się poprzez komputer i załączone oprogramowanie.
Posiada stały adres IP, który można przystosować do własnej adresacji sieciowej.
Współpracuje ze zwykłymi aparatami telefonicznymi z wybieranem tonowym, nie wymaga telefonów systemowych !
Obsługuje analogowe linie telefoniczne (nie wspólpracuje z liniami ISDN, chyba, że terminal ISDN ma wyjścia analogowe).

Do gniazd linii miejskich i portów wewnętrznych zastosowanie mają wtyki RJ11.

Dzięki współpracy centrali z naszym bramofonem, urządzenie nadaje się do zastosowania zarówno w firmie jaki i w domu.
Wygoda jaką daje możliwość rozmawiania i otwierania furtki z dowolnego aparatu telefonicznego (również bezprzewodowego) podłączonego
do centrali, sprawdza się w wielu przypadkach. Przykładowo mieszkając w domku jednorodzinnym i bawiąc się z dziećmi w ogrodzie za domem,
nie ma ryzyka że nie usłyszymy dzwonka z bramofonu i nie ma konieczności biegać do słuchawki domofonowej wiszącej w przedpokoju.
Wszystkie te funkcje przejmuje w tym przypadku słuchawka telefonu np.bezprzewodowego. A wychodząc z domu możemy włączyć przekaz połączeń
z bramofonu na mumer zewnętrzny np. na telefon komórkowy
Więcej na temat domofonu opisujemy dalej.

Zastosowanie nowych technologii zaowocowało znaczną miniaturyzacją sprzętu i możliwością zastosowania obudowy typu Rack 10" (1U i 2U).
Daje to możliwość przygotowania różnych konfiguracji linii miejskich i wewnętrznych.
I tak w obudowie małej (10", 1U) mamy do 12 portów, a w większej obudowie (10", 2U") do 48 portów.
Wymiary:
obudowa 12-portowa: 217 x 40 x 125 mm
obudowa 48-portowa: 217 x 85 x 235 mm

asd


Centrala nasza jest zintegrowanym, modułowym rozwiązaniem systemowym łączącym w sobie funkcje wielu urządzeń, które często oferowane są jako oddzielne produkty i posiada:
  • kartę sieciową 10/100Mb Fast Ethernet, która stanowi podstawę i standardowe wyposażenie centrali,
  • funkcje centrali cyfrowej (m.in. DISA, Infolinia, Billing, Taryfikacja także połączeń wewnętrznych, pełny CLIP- także po VoIP),
  • do 16 minut na zapowiedzi słowne (DISA,infolinia),
  • do 256 bloków INFOLINII,
  • odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i wewnętrznych,również VoIP,
  • moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych,
  • moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe wzmacnianie sygnałów mowy),
  • pełny pakiet oprogramowania bez ograniczenia liczby stanowisk,
  • system nagrywania rozmów wraz z podsłuchem ON-LINE, również rozmów wewnętrznych i linii SIP,
  • obsługę kart pamięci CompactFlash z systemem nagrywania treści rozmów telefonicznych,
  • 3 grupy linii miejskich,
  • limity czasowe dla linii miejskich,
  • 8 lub 20 kanałowa bramka VoIP (SIP), IP-DISA, IP-DDI, IP-Infolinia czy Voicemaile,
  • system rozproszony łączenia central po IP (Multi-Location) również z PC-Phone jako telefony wewnętrzne centrali,
  • do 40 kont SMTP - Voicemaile,
  • możliwość podłączenia do 8 bramofonów i radiowęzłów.

Możliwości centrali:
  • wybieranie tonowe na liniach zewnętrznych i wewnętrznych
  • połączenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz z grupą abonentów wewnętrznych dla każdego użytkownika wewnętrznego
  • różna sygnalizacja przychodzących rozmów zewnętrznych, wewnętrznych i z bramofonu
  • odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty wewnętrzne
  • przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
  • przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych aparatów niż z zaprogramowanych na odbiór
  • rezerwa przyjmowania rozmów zewnętrznych przez aparat wewnętrzny inny niż zaprogramowany na ich odbieranie
  • ADR – Automatyczna dystrybucja ruchu dla połączeń przychodzących
  • zamawianie połączenia z zajętą linią miejską, linią wewnętrzną lub grupą
  • Zapowiedź powitalna DISA
  • Infolinia – menu głosowe
  • automatyczne rozróżnianie połączenia faksowego
  • nawiązywanie drugiego połączenia zewnętrznego podczas prowadzonej już rozmowy zewnętrznej
  • połączenia konsultacyjne z numerem wewnętrznym podczas rozmowy z abonentem zewnętrznym
  • „redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
  • „nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
  • „gorąca linia” - natychmiastowa
  • numery skrócone globalne dla całej centrali
  • przekierowanie (redyrekcja) rozmów na inny numer wewnętrzny
  • przekierowanie (redyrekcja) rozmowy na numer zewnętrzny
  • dowolna melodyjka na podtrzymaniu rozmowy zewnętrznej i wewnętrznej
  • CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTL
    w komputerze (również po VoIP)
  • 4 profile czasowe pracy centrali
  • DISA - dostępne 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być
    zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)
  • DISA VoiceEmail (e-mailowa poczta głosowa) - pozwala na pozostawienie przez dzwoniącego do centrali abonenta
    wiadomości a następnie wysłanie jej jako załącznika w postaci .wav do zadeklarowanej e-mailowej skrzynki pocztowej.
  • Infolinia (stosowana w celu ukrycia wewnętrznej numeracji telefonów) -> graficzna prezentacja ścieżki połączeń; również z
    VoiceEmail
  • Rejestr rozmów wychodzących i przychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy,
    numer jaki wybrano, czas rozmowy, data i godzina, numer wewnętrzny przyjmujący lub wykonujący połączenie)
  • Rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
  • Bufor rozmów o wielkości do 10 000 zdarzeń a w sieci do 100.000.000 połączeń
  • Możliwość modyfikacji przez użytkownika melodyjki na podtrzymaniu rozmowy "hold" z plików .wav jak i MIDI
  • Wbudowana bramka VoIP z protokołem SIP, pozwalająca na zdefiniowanie, w zależności od wersji, nawet do 20 numerów telefoni internetowej.
    Bramka umożliwia również realizację połączeń głosowych przez sieć komputerową i sieciowanie kilku central IP
    w "jedną centralę" z jednorodną numeracją telefonów wewnętrznych
  • Współpraca z programem Softphone czy PC-Phone zainstalowanym na dowolnym komputerze PC sieci lokalnej czy
    Internecie i stanowiącym dodatkowy telefon wewnętrzny centrali IP-PBX (z dowolnego telefonu centrali można zadzwonić
    wybierając numer wewnętrzny PC-Phona czyli na dowolny komputer PC ze słuchawkami lub telefonem z USB).
  • Nagrywanie rozmów telefonicznych (również z linii VoIP).

Dane techniczne bramki VoIP:
  • standard według normy RFC 3621 SIP 2.0
  • generowanie ciszy (CNG - Comfort Noise Generation)
  • detekcja mowy (VAD - Voice Activity Detection)
  • usuwanie echa zgodne z G.165/G.168 do 96ms
  • dynamiczny bufor do usuwania efektu Jitter
  • regulowany poziom głośności toru nadawczego i odbiorczego do 12dB
  • przesyłanie DTMF - in-band, out-of-band (SIP Info lub RFC 2833 RTP)
  • detekcja i generacja odwrócenia polaryzacji
  • detekcja i generacja CallerID
  • wyświetlanie CallerID (FSK)
  • Oprócz G711,GSM czy G729 jest również codec iLBC i speex.

System bramofonu i videobramofonu (bramofon i videobramofon nie stanowią wyposażenia centrali).

System bramofonu lub videobramofonu jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych i umożliwia:
  • podłączenie jedno, dwu lub cztero przyciskowej kasety rozmownej do jednego portu wewnętrznego
  • otwieranie zamka drzwi wejściowych z dowolnego aparatu - także bezprzewodowego - podłączonego do centrali
  • kontakt z obszarem przed bramofonem i jego podsłuch
  • przekazywanie odebranych rozmów z bramofonu do innych aparatów
  • „bramofon komórkowy” czyli przekazywanie wywołań z bramofonu na inną linię telefoniczną np. telefon komórkowy lub stacjonarny
  • możliwość pozostawiania informacji z bramofonu/videobramofonu na podłączonej do centralki automatycznej sekretarce
  • rozległa obserwacja obszaru wokół videobramofonu i identyfikacja osób stojących przed furtką (drzwiami) dzięki wbudowanej
    monochromatycznej lub kolorowej kamerze szerokokątnej
  • odbiór obrazu z kamery videobramofonu na ekranie telewizora, monitora TV przemysłowej lub komputera z wejściem AV.

System radiowęzła
Pozwala on na globalne i lokalne nagłośnienie pomieszczeń obsługiwanych przez centralę. Istnieje możliwość podłączenia kilku zestawów głośników obsługiwanych przez aparaty telefoniczne. Port radiowęzłowy jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych.

Do połączenia Centrali z komputerem służy gniazdo sieciowe RJ45 umieszczone na przednim panelu centrali.
Podłączenia dokonuje się poprzez wpięcie centrali w istniejącą sieć LAN lub bezpośrednio pod kartę sieciową zainstalowana w komputerze PC.

Programowanie centrali odbywa się poprzez pakiet oprogramowania działający w środowisku Windows 98SE/2000/XP/2003/Vista i składający się z programów:
  • INSTALATOR - ustawianie, w prosty sposób, konfiguracji funkcji centrali, konfiguracja sieciowa, obsługa bazy danych systemu, bieżąca zmiana uprawnień poszczególnych użytkowników
  • KONSOLA - pulpit sygnalizacyjny, dostępny na ekranie w każdym trybie pracy komputera w systemie Windows, obrazujący w sposób graficzny (w postaci ikon) aktualny stan linii miejskich i wewnętrznych oraz profil pracy centrali.
  • SZEF - rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, statystyki połączeń, zarządzanie kontami użytkowników.
  • ODTWARZACZ IP PBX - program służący do odsłuchu zapisanych rozmów.

Oprogramowanie centrali jest oprogramowaniem działającym w sieci komputerowej.

Sprzęt jest fabrycznie nowy i ma 24 miesiące gwarancji.

Wystawiamy faktury Vat.

"KUP TERAZ" to cena brutto za konfigurację 2/2 w wersji Mx (z wbudowanym czytnikiem CompactFlash).



Oto przykładowe zdjęcia różnych konfiguracji:

asd asd asd asd


WIĘCEJ INFORMACJI:

tel. 22 20 190 30 od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
e-mail: [zasłonięte]@intra.waw.pl



Odbiór osobisty (Warszawa - Żoliborz) po wcześniejszym umówieniu.
Wysyłka jako paczka ubezpieczona.
Koszt wysyłki kurierem to 25,- zł (po przedpłacie na konto),
Koszt wysyłki kurierem z pobraniem to 36,- zł.

ZAPRASZAM DO ZAKUPU !

ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE !

Oszczędzaj na rozmowach, VoIP w centrali,PRODUCENT


Dodano 2[zasłonięte]012-01 16:41
Uwaga URLOP !!!
W dniach od 13 do 22 stycznia biuro handlowe naszej firmy będzie nieczynne z powodu urlopu.
Wszystkie dokonane u nas w tym terminie zakupy będą realizowane po 22 stycznia.
Za utrudnienie przepraszamy.