Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSTATNI LOT. RAPORT O PRZYCZYNACH KATASTROFY - Tom

08-03-2015, 1:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.99 zł     
Użytkownik Wysylka-Free
numer aukcji: 5064476565
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 08-03-2015 02:05:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

inne aukcjestrona o mniedodaj do ulubionych sprzedawców
dane kontaktowe
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam
    jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
art103350
Ostatni lot. Raport o przyczynach katastrofy - Tomasz Białoszewski, Robert Latkowski, Jan Osiecki, Mieczysław Prószyński [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Tomasz Białoszewski, Robert Latkowski, Jan Osiecki, Mieczysław Prószyński
rok wydania:
2011
wydawca:
Prószyński i S-ka
Opis

Eksperci MAK byli o krok od zrozumienia, co działo się w ostatnich sekundach lotu Tu-154M. Zmyliły ich jednak manewry pilota. Rosjanie nie byli w stanie pojąć, co robił Arkadiusz Protasiuk. Po prostu nie przyszło im do głowy, że w taki sposób można latać tym samolotem. Cywilni członkowie komisji Millera nie potrafili odtworzyć przebiegu katastrofy. Natomiast wojskowi zapewne zorientowali się, co się stało, i dlatego próbowali m.in. ukryć fakt, że jedną z osób odpowiedzialnych za tragedię był generał Andrzej Błasik. Błędy w raporcie Millera pojawiły się więc nie tylko przypadkiem. Uważamy, że komisja manipulowała informacjami zarówno podczas swoich konferencji, jak i w raporcie.

Godzinami słuchaliśmy nagrań z czarnej skrzynki i analizowaliśmy, jak działały poszczególne urządzenia samolotu i jak przebiegał lot. Potem były dziesiątki spotkań z pilotami Tu-154M, technikami pokładowymi, ekspertami znającymi ten samolot jak własną kieszeń.

Jesteśmy pewni, że piloci do samego końca chcieli wylądować. Ta książka jest naszym raportem. Ujawniamy w niej wszystko, o czym dowiedzieliśmy się podczas naszego dziennikarskiego śledztwa. Demaskujemy przyczyny i odtwarzamy przebieg katastrofy. Uważamy, że udało nam się zrekonstruować ją lepiej niż ekspertom MAK czy komisji Millera.

Jan Osiecki – z wykształcenia socjolog, z zawodu i pasji dziennikarz, od czternastu lat opisuje kulisy pracy posłów w Sejmie. Relacjonował najważniejsze wydarzenia polityczne m.in. dla „Newsweeka”, Radia PiN, Programu III Polskiego Radia. Fascynuje się lotnictwem cywilnym. Obecnie współpracuje z "Bloomberg Businessweek Polska". Jest autorem wywiadu rzeki „Zbigniew Religa. Człowiek z sercem w dłoni”, a także serii rozmów pt. "Polaków rozmowy o polityce". Fascynuje się lotnictwem cywilnym.

Tomasz Białoszewski – dziennikarz telewizyjny i radiowy, komentator wydarzeń lotniczych. W przeszłości związany z redakcjami Wiadomości i Programów Wojskowych TVP. Zajmował się reportażem i publicystyką, głównie historyczno-wojenną. Laureat Grand Prix I Międzynarodowego Festiwalu Filmów Wojennych w Budapeszcie za film „Szóstka z chmur”. Współautor serialu lotniczo-historycznego pt. „Na Skrzydłach Ikara”. Laureat lotniczego wyróżnienia „Błękitne Skrzydła”.

Robert Latkowski – najstarszy stażem w Polsce pilot Tu-154M. Za sterami tej maszyny zasiadał przez 12 lat. Nauczyciel kolejnych pokoleń pilotów w 36. SPLT. Sprowadził Tu-154M o numerze bocznym 101 do Polski. W latach 1986–1999 dowodził 36. SPLT. Absolwent Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie i Akademii Sztabu Generalnego Wojska Polskiego w Rembertowie. Od 1999 r. w stanie spoczynku. Wylatał ponad 8700 godzin. Otrzymał tytuł honorowy i odznakę „Zasłużony Pilot Wojskowy”.

Mieczysław Prószyński – wydawca czasopism i książek, astrofizyk, alpinista, skoczek spadochronowy. Od jego nazwiska wzięły nazwę wydawnictwa Prószyński i S-ka SA oraz Prószyński Media. Kiedyś zajmował się ogólną teorią względności i gwiazdami neutronowymi, potem został przedsiębiorcą i redaktorem naczelnym „Poradnika Domowego”. Przez ostatnie 16 miesięcy badał przyczyny katastrofy smoleńskiej.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
142 x 202 mm
ilość stron:
512
EAN:
[zasłonięte]978-8348-924-7
ISBN:
[zasłonięte]978-8348-924-7
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.