Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSOBOWOŚCIOWE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ WYBORCZYCH

04-07-2015, 11:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.20 zł     
Użytkownik WOLUMIN_pl
numer aukcji: 5481388623
Miejscowość Kraków Wadowicka 14
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-07-2015 11:33:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze dane


ul. Wadowicka 14
30-415 Kraków
e-mail: wolumin_[zasłonięte]@o2.pl
tel. 12 [zasłonięte] 26
proszę wybrać wewn. 30
Obsługa Allegro pracuje
w godz. 8.00 do 16.00 pn-pt

gg:[zasłonięte]64145  

Odbiór osobisty możliwy
po wcześniejszym potwierdzeniu
przez nas w odpowiedzi na email
lub telefon, że zamówienie można
już odebrać

pn-pt 8:00 do 16:00

Serdecznie zapraszamy!

Bank Spółdzielczy Rzemiosła
07 8589 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0060027 [zasłonięte] 308403

Jak nas znaleźć?

Mieścimy się na terenie Zakładów Remontowych Energetyki Kraków (obok Elbudu), patrząc od strony ul. Wadowickiej należy wejść za czerwony budynek z meblami, wykładzinami itp.
Uwaga! Wjazd wyłącznie od ul. Tischnera

OSOBOWOŚCIOWE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ WYBORCZYCH

Osobowościowe uwarunkowania zachowań wyborczych
Studium województwa śląskiego

AutorAgnieszka Turska-Kawa
WydawcaAdam Marszałek
Wydanie Toruń 2013
Stron228
Format158 x 225 mm
Oprawamiękka
ISBN[zasłonięte]978-8380-833-7
Cena katalogowa39,20

oszczędzasz
10%

Cena dla Ciebie 35,20 zł

oszczędzasz
4,00

Fundamentem książki jest przekonanie, że osobowość i polityka są integralnymi płaszczyznami, które przenikają się na poziomie rozmaitych decyzji i zachowań. Zawarte w niej rozważania teoretyczne i empiryczne są wyrazem poszukiwania psychologicznych - zogniskowanych przede wszystkim w płaszczyźnie struktury osobowości wyborców - uwarunkowań zachowań wyborczych jednostek. W celu uzupełnienia analiz prezentowane badania poszerzono o kontekst preferencji ideologicznych, ukierunkowanych na autoidentyfikacje jednostek na kontinuum lewica–prawica oraz poziom ich nieufności politycznej.
Od Autorki

Spis treści

WSTĘP
ROZDZIAŁ I
ZAŁOŻENIA ROZWAŻAŃ TEORETYCZNYCH I PRZEPROWADZONYCH BADAŃ WŁASNYCH
ROZDZIAŁ II
OSOBOWOŚĆ ORAZ JEJ MIEJSCE WE WSPOŁCZESNYCH BADANIACH ZACHOWAŃ WYBORCZYCH
Osobowość - zagadnienia definicyjne i klasyfikacyjne
Pojęcie osobowości
Pomiar osobowości
Cechowe ujęcie osobowości
Pięcioczynnikowy model osobowości - historia, podstawowe założenia, krytyka
Historia badań nad pięcioczynikowym modelem osobowości
Pięcioczynnikowa Teoria Osobowości Paula T Costy i Roberta R McCrae
Krytyka modelu pięcioczynikowego
Osobowość jako kategoria polityczna
ROZDZIAŁ III
POJĘCIE I SPECYFIKA ZACHOWAŃ WYBORCZYCH
Podstawoweformy zachowań wyborczych
Uwarunkowania aktywności wyborczej
Psychologiczne uwarunkowania aktywności wyborczej
Poznawcze mechanizmy motywacyjne
Procesy afektywne
Motywy specyficzne
Sytuacyjne uwarunkowania aktywności wyborczej
Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania aktywności wyborczej
Modele zachowań wyborczych
Model socjologiczny (socjalno-strukturalny)
Model psychologiczny (identyfikacji partyjnej, uspołecznionej jednostki)
Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru)
Osobowościowe uwarunkowania preferencji politycznych Klasyczne teorie i badania
Charakter autorytarny (Erich Fromm)
Osobowość autorytarna (Theodor W Adorno, Nevitt Sanford, Else Frenkel-Brunswik, Daniel Levinson)
Umysłowość twarda-miękka (Hans J Eysenck)
Dogmatyczność umysłu (Milton Rokeach)
Polaryzacja afektywna (Silvan Tomkins)
System wartości (Milton Rokeach)
ROZDZIAŁ IV
ZNACZENIE OSOBOWOŚCI W ANALIZIE I PROGNOZIE ZACHOWAŃ WYBORCZYCH
Praktyczny wymiar badań nad osobowością wyborców
Segmentacja psychograficzna rynku
Rola osobowości wyborcy w kampaniach wyborczych
Psychograficzne wskaźniki jednostek biernych wyborczo i niezdecydowanych
Pomiar osobowości wyborców
Metody pomiaru osobowości wyborców
Trudności w pomiarze osobowości wyborców
Pięcioczynnikowy model osobowości W badaniaeh-zachowań wyborczych
ROZDZIAŁ V
OPIS WYKORZYSTANYCH METOD BADAWCZYCH ORAZ CHARAKTERYSTYKA PROBY
Metody pomiaru zmiennych
Organizacja badań, sposób doboru oraz charakterystyka badanej próby
Charakterystyka socjodemograficzna badanej próby
Charakterystyka socjodemograficzna jednostek biernych i aktywnych wyborczo w elekcjach 2[zasłonięte]009-20
Charakterystyka socjodemograficzna jednostek o różnych preferencjach wyborczych i ideologicznych
ROZDZIAŁ VI
EMPIRYCZNA EKSPLORACJA WYNIKÓW BADAŃ
Rozstrzygnięcia empiryczne
Pytania badawcze
Typy wyborców oraz ich charakterystyka osobowościowa
Lojalni
Aktywni labilni
Bierni
Niesystematyczni
Preferencje ideologiczne a typy wyborców
Nieufność polityczna a typy wyborców
ZAKOŃCZENIE:
MOBILIZACJA OBYWATELSKA - DYSKUSJA NAD WNIOSKAMI PŁYNĄCYMI Z PRZEPROWADZONYCH BADAŃ
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW
Rodzaj towaru:Książka


Pomocne...

Chcąc dowiedzieć się więcej o danych warunkach kliknij na podpunkt...

Uwaga!

Zarówno w kierowanej do nas korespondencji, jak i przy wpłacie na konto zawsze podpisuj się swoją nazwą użytkownika Allegro
 
Pamiętaj!
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie za pobraniem wypełnij formularz opcji dostawy!

Prosimy o wypełnienie danych do FV w formularzu opcji dostawy lub przesłanie e-mail z danymi niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Jeśli adres wysyłki odbiega od przekazanego nam przez Allegro prosimy o wypełnienie po zakupie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-mail niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Wysyłka następuje zazwyczaj w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem, lecz zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem.

Uwaga! Przed złożeniem zamówienia: Jeśli zależy Ci na czasie, zawsze możesz zapytać telefonicznie, poprzez gg lub skype o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia.