Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY-STEVENS

02-06-2012, 18:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.90 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2285664852
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 7   
Koniec: 17-05-2012 20:26:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon
Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 001335
        1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier Opek

OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY-STEVENS

Osiągnąć doskonałość w sprzedaży
Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi


 Howard Stevens & Theodore Kinni

MT BIZNES
       
    ISBN:[zasłonięte]978-83732-23-5
    format 158/233
    248 stron
    oprawa miękka








Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży

Z tej książki dowiesz się, jak:

    * sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
    * zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
    * przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje

Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy „nie zasługują na lojalność klientów” i „nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami”. Dlatego ta książka jest ci potrzebna – ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.

Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?

O AUTORACH

Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group – czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach — między innymi w „Business 2.0”, „Selling Power” i „Across the Board”.

Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
— Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation

********************************************************************

 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!