Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY NOWA!

24-01-2012, 5:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2002450226
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 16:15:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY

Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi


Autor/autorzy:
Howard Stevens
     Theodore Kinni
   

Wydawca :

MT Biznes

Oprawa: Miękka
Format: 15.0x22.5cm
Ilość stron: 248

***
Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży

Z tej książki dowiesz się, jak:
- sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
- zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
- przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje
Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy „nie zasługują na lojalność klientów” i „nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami”. Dlatego ta książka jest ci potrzebna – ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.

Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?

Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group – czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach — między innymi w „Business 2.0”, „Selling Power” i „Across the Board”.

Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
— Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation

***
KSIĄŻKA NOWA !!!

Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY NOWA!