Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSG KEY - OBSŁUGA SERWISU I KOMISU GSM - PROMOCJA

04-08-2012, 19:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199 zł     
Użytkownik woj2001
numer aukcji: 2394074923
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 27   
Koniec: 03-07-2012 04:19:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

gsm-support  
 199,00
   
Program do obsługi serwisu i komisu GSM
Aplikacja z aktualizacjami i kluczem sprzętowym na USB



Koszty przesyłki
Podane wyżej
Dane sprzedawcy

GSM-Support
ul.Bitschana 2/38
31-420 Kraków
NIP: PL945[zasłonięte]2164
REGON: 120[zasłonięte]925
Nr konta bankowego do przedpłaty:
BPH 31-[zasłonięte]00076-[zasłonięte]032600[zasłonięte]0083

Kontakt

GG: 47403
Telefon: +48 [zasłonięte]107455
Sonork: 109472:gsmsupport
E-mail: [zasłonięte]@gsm-support.pl

 


Firma GSM-SUPPORT posiada bezpośrednią autoryzację od producenta na sprzedaż tego oprogramowania.



Prowadzisz sklep bądź komis z telefonami/akcesoriami GSM i czasem masz wrażenie, że nie kontrolujesz już wszystkiego, zasypują Cię stosy papieru, setki maili, nie wiesz co dokładnie masz na magazynie, jaki serwis masz na dzisiaj zrobić. Nasz program rozwiąże Twoje problemy. W przeciwieństwie do innych programów nie ma konieczności korzystania z internetu, ani powierzania danych serwerom o niewiadomym pochodzeniu.
Program zabezpieczony jest na kluczu wpinanym do portu USB i jest często aktualizowany i dostosowywany do rosnących wymagań Klientów.

Lista aktualizacji z miesiąca marca br.
3.12
-dodano opcje kasowania baz w dziale TELEFONY,AKCESORIA,POTWIERDZENIA I SERWIS,REKLAMACJE i WYKAZ KLIENTOW
3.11
-zmiany w dziale Klienci
3.10
-kilka zmian wewn
3.09
-kilka zmian wewn
3.08
-dodano obslugę WINDOWS VISTA

1. Dział Administracja

Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


Tak wygląda program po podłączeniu klucza i otwarciu aplikacji.
W dziale Administracja możemy:
  • włączać/wyłączać dostęp do poszczególnych działów tj: Telefony, Akcesoria, Potwierdzenia i serwis, Klienci, Umowy, Faktury, Ustawienia, Panel Administracyjny.
  • włączać/wyłączać modul autoupdate
  • włączać/wyłączać możliwość odczytu informacji o nowych aktualizacjach
  • zmienić login/hasło do panelu Administracja

    2. Dział Ustawienia

    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Widzimy 3 przyciski , pierwszy z nich to „Update soft”. Po jego naciśnieciu program połączy się z serwerem w celu sprawdzenia dostępności nowszej wersji programu, po czym poinformuje czy jest nowa wersja czy nie. Jeśli jest nowa aktualizacja - program zapyta nas czy chcemy ją zainstalować.
    Drugi przycisk to „Czyść okno”, którego funkcja jest oczywista.
    Trzeci przycisk to „Czytaj wiadomości z serwera” - po jego naciśnięciu program połączy się z serwerem w celu pobrania informacji o promocjach.

    3. Dział Telefony

    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    W tym dziale w łatwy sposób możemy kontrolować stan telefonów oraz dodawać pozycje do działu 'Klienci'. Najpierw wypełniamy pola zawarte w obwódce „Telefony”, po czym klikamy na „Dodaj”.


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Nasza pozycja pokazuje się w tabeli stanu. Tabele możemy zapisywać i otwierać kiedy chcemy poprzez przyciski „Zapisz tabelę w bazie” oraz „Otwórz tabelę z bazy”.

    Jeśli pomyliłeś się podczas dodawania pozycji do tabeli, możesz poprawić wpis bezpośrednio w tabeli.


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Jeśli chcemy w szybki sposób odszukać dany telefon, wpisujemy jego IMEI w pole „Szukaj po IMEI”, a następnie program wyświetli wszystkie informacje o nim w oknie „Informacja”.
    Jeśli dany telefon chcemy włąsnie sprzedać - klikamy na przycisk „Sprzedano” i już telefon wraz z datą sprzedaży i informacją o kliencie trafia do działu „Klienci”.


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    4. Dział Akcesoria

    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Dział ten działa analogicznie do działu „Telefony”.
    Ponadto istnieje możliwość:
  • wyszukiwania akcesoriów i sprawdzania ilości na stanie
  • zdejmowania określonej ilości ze stanu

    5. Potwierdzenia i serwis

    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    W przypadku przyjęcia telefonu do serwisu możemy wprowadzić: Markę i model telefonu, IMEI, Przewidywany koszt naprawy, Opis usterki, Przewidywaną datę i koszt naprawy.
    W łatwy sposób możemy odszukać każdą naprawę i powyższe informacje.
    Bez problemu wydrukujemy Klientowi również Potwierdzenie przyjęcia do serwisu oraz Kopię potwierdzenia dla serwisu.

    6. Braki magazynowe

    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Dla działów Telefony oraz Akcesoria istnieje możliwość sprawdzenia, których produktów nie mamy już na stanie i jest konieczność ich zamówienia od dostawcy.

    7. Dział Reklamacje

    8. Dział Klienci


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    W tym dziale pokazują się klienci którzy dokonali u Nas jakiegoś zakupu lub usługi. W prostu sposób możemy odszukać co jaki klient u Nas kupił , po nazwisku lub po dacie.


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    9. Dział umów


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Tutaj chyba komentarz jest zbędny.

    10. Dział faktur


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Mamy do wyboru 2 rodzaje FV. Całościową lub marże.

    Załóżmy ,że wybieramy marże , pokazuje się nam następujące okno :


    Kliknij na obrazek, aby zobaczyć powiększenie


    Zestaw zawiera:
    • Klucz do programu na USB
    • Oprogramowanie "Obsługa serwisu GSM"
    • Bezpłatne aktualizacje na okres 1 roku
    • Faktura VAT na życzenie
    • gsm-support
  •