Sklep maximarket_pl zaprasza na aukcje
Opis przedmiotu
Firma BeTech jako dyplomowany serwisant Insert zajmuje się wdrażaniem programów firmy Insert i pełną integracją z ze sklepami intenetowymi oraz portalami aukcyjnymi.
Usługa dotyczy instalacji oprogramowania oscGT, podłączenie do Subiekt GT Sfera, podstawową instalacje sklepu internetowego. W tej opcji nie przewiduje się modyfikacji i uwzględniania indywidualnych preferencji klienta.
Zakup dotyczy modułu oscGT oraz Sfery dla Subiekta GT wraz z profesjonalnym sklepem internetowym OscGold 4.0.
oscGT to program dla firm, które sprzedają w internecie lub zamierzają wprowadzić tam swoją ofertę handlową. Gwarantuje pełną i efektywną współpracę pomiędzy Subiektem GT Sfera a sklepem internetowym, prowadzonym na platformach tj.:
osCommerce.org, osCommerce.pl, osCommerce Gold, oscGold, oscpremium
Dzięki ścisłej synchronizacji oscGT z Subiektem GT Sfera użytkownik może w komfortowy sposób prowadzić sklep internetowy. Program umożliwia bezproblemowe przesyłanie wszelkich informacji o towarach, cenach, statusach zamówień, promocjach.
oscGT jest łatwym w użyciu i bezpiecznym narzędziem. Nie wymaga instalowania na komputerze z Subiektem GT Sfera żadnych specjalnych technologii serwerowych.
Podstawowe możliwości programu oscGT:
- przesyłanie do sklepu produktów z Subiekta GT, które mają zaznaczoną opcję Do sklepu internetowego;
- synchronizacja dokumentów wystawionych w sklepie;
- synchronizacja przecen;
- możliwość przesyłania zdjęć towarów.
Dodatkowe możliwości:
- pełna synchronizacja danych o towarach (łącznie ze zdjęciami i polami własnymi);
- duże możliwości konfiguracji współpracy;
- automatyczna konwersja wielkości zdjęć do umieszczenia w sklepie (ustalanie liczby i rozmiaru zdjęć);
- ustalanie poziomu cen dla sklepu;
- pobieranie stanów magazynowych z dowolnie wybranego magazynu (lub z wielu magazynów);
- wybór rodzaju dokumentu, który będzie wystawiany w Subiekcie po odebraniu zamówienia;
- wybór konwersji sposobu płatności w sklepie na formę płatności w Subiekcie GT Sfera;
- prefiksy odróżniające w Subiekcie GT klientów, wysyłki oraz inne usługi realizowane przez sklep internetowy;
- ustalanie częstotliwości wykonywania synchronizacji poszczególnych operacji;
- obsługa importu produktów ze sklepu:
- import kategorii i powiązań produktów z kategoriami, import cen, producentów, wszystkich pól składających się na opisy produktów, pozwalający na rozpoczęcie pracy z InsERT GT w przypadku, gdy firma działała wyłącznie na osCommerce;
- możliwość uzupełnienia danych pozycji kartoteki towarowej InsERT GT dodanych w procesie synchronizacji dokumentów;
- możliwość aktualizacji danych w bazie InsERT GT po zmodyfikowaniu ich w sklepie.
oscGold jest przyjaznym w użytkowaniu, wygodnym zarówno dla klienta jak i administratora, efektywnym oraz bezpiecznym narzędziem do prowadzenia własnej sprzedaży internetowej. Nowoczesne narzędzie jakim jest oscGold pozwoli Państwu na uruchomienie własnego sklepu internetowego. Dzięki niemu możecie Państwo zaistnieć w internecie - najdynamiczniej rozwijającym się rynku sprzedaży na świecie. Sklep internetowy jest teraz w Twoim zasięgu !!
oscGold jest tworzony przez firmę Kamelia-Net. Stanowimy zespół osób które z zapałem i pełnym zaangażowaniem tworzą to co lubią - dlatego tworzone przez nas sklepy internetowe są wynikiem pracy którą wykonujemy z przyjemnością, wierząc w to, że to co tworzymy będzie przydatne dla wielu klientów. Tworząc oscGold wzorowaliśmy się na najpopularniejszym skrypcie sklepu internetowego osCommerce biorąc pod uwagę to, że dzięki temu sklep będzie można łatwo integrować z porównywarkami cen, programami księgowymi, magazynowymi, allegro itp. oscGold jest na bieżąco rozwijany przez naszą firmę i cały czas są wprowadzane do sklepu internetowego nowe funkcjonalności w postaci nowych modułów lub modyfikacji istniejących. Nie spoczeliśmy na laurach i nie sprzedajemy oprogramowania sklepu internetowego które się już nie rozwija - cały czas pracujemy nad modyfikacjami i rozbudową sklepu internetowego oscGold, cały czas podnosząc poprzeczkę wymagań. Wiele rozwiązań które znajdują się w sklepie zostało zbudowanych dzięki Państwa sugestiom. Staramy się aby sklep jak najbardziej spełniał Państwa oczekiwania i cały czas rozbudowujemy system, optymalizujemy pod względem szybkości działania, a co najważniejsze cały czas pozostajemy w kontakcie z naszymi klientami, gdyż do dzięki nim sklep istnieje i może się rozwijać. Kupując oscGold macie Państwo pewność że będzie on sprawny i gotowy do zarabiania dla Państwa pieniędzy, a jeżeli pojawi się jakiś problem lub chęć rozbudowy nie pozostaniecie Państwo sami. oscGold to wygodny system, aktualizacje i pewność, że Państwa sklep będzie bezpieczny, niezawodny i przyjazny dla klientów.
Dzięki wielu specyficznym cechom sklep internetowy oscGold jest w pełni przystosowany do wykorzystywania go w polskich warunkach i swoją funkcjonalnością w niczym nie ustępuje wielokrotnie droższym pakietom. Wielu klientów stwierdza, że oscGold to najlepszy stosunek ceny do możliwości. Także co najważniejsze wszelkie zmiany w programie są dokonywane przez programistów Kamelia-Net i dlatego dokonane zmiany są w pełni sprawdzone i funkcjonalne. Wielu sprzedawców oferujących oryginalne, mniej lub bardziej przerobione systemy sklepów oscommerce, dostosowane lekko do specyfiki polskiego rynku nie potrafi w razie kłopotów pomóc użytkownikowi lub w razie awarii naprawić problem. W przeciwieństwie do tych sprzedawców my dokładnie znamy kod programu i wiemy jak sklep działa, co stanowi jednen z naszych największych atutów. Bez problemu tworzymy dodatkowe moduły do sklepu internetowego, przebudowujemy istniejące, rozszerzamy możliwości sklepu. Przekonało się już o tym wielu użytkowników naszej aplikacji ... a liczba użytkowników wciąż rośnie.
Kupując program oscGold otrzymujesz:
- Płytę z programem oscGold wraz z wszystkimi standardowymi szablonami graficznymi - w sumie jest to 10 szablonów jak w demo sklepu (dla wersji 4.0). Szablony można dowolnie przełączać zmieniając wygląd sklepu.
- Instrukcję obsługi w formacie PDF (instrukcja instalacji sklepu, obsługa od strony klienta, obsługa panelu administracyjnego oraz opis najczęściej pojawiających się problemów).
- dostęp do 6 miesięcznego okresu wsparcia technicznego, aktualizacji oprogramowania i wszelkiej pomocy związanej z funkcjonowaniem sklepu.
Od strony klienta sklep oferuje:
- przyjazny i przejrzysty interfejs użytkownika
- proste i zaawansowane wyszukiwanie produktów
- widok kategorii oraz pod kategorii na stronie głównej sklepu w postaci kilku typów menu
- prosty w obsłudze koszyk klienta
- podgląd kosztów przesyłki bezpośrednio w koszyku bez konieczności logowania się
- informacje na temat ostatnio dodanych produktów
- informacje na temat polecanych przez sprzedawcę produktów
- najbardziej poszukiwane produkty w sklepie
- rejestrację nowego klienta
- logowanie klienta, dzięki któremu może wówczas składać zamówienia, edytować swoje dane, zmienić swoje hasło dostępowe, mieć wgląd w swoje zamówienia, sprawdzać aktualny stan swojego zamówienia (przyjęte, w czasie realizacji, ukończone, anulowane)
- opcję odzyskiwania hasła w razie zagubienia dla zapomnienia
- możliwość powiadamiania swoich przyjaciół o produktach w sklepie
- powiadamiania o wybranych produktach
- animowany moduł promocji
- animowany moduł nowości
- animowany moduł bestsellery
- wybór atrybutów podczas zamawiania produktów wraz z automatycznym przeliczaniem ceny w zależności od wybranego wyposażenia
- pobieranie ulotki produktu w PDF
- pobieranie zawartości koszyka w formacie PDF
- możliwość uzyskania zniżek marketingowych
- stały podgląd zawartości koszyka
- wersja sklepu w językach polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim
- możliwość zamieszczania wielu obrazków w opisach produktów
- 2 sposoby wyświetlania powiększonych obrazów
- system publikacji newsów i artykułów
- możliwość wysłania szybkiego zapytania w odniesieniu do konkretnego produktu
- możliwość kupna produktu bez konieczności rejestracji w sklepie
- widok różnego typu cen produktów (nasza cena, cena)
- widok promocyjnych cen produktów
- formatowany opis produktów
- informacje na temat Sklepu, Wysyłek i płatności, Regulaminu sklepu, Polityki Prywatności, Kontakt, Mapa sklepu, katalog wszystkich produktów
- system pomocy FAQ
- definiowanie ilości zamawianego towaru
- możliwość kupna na osobę fizyczną
- możliwość kupna na firmę (pola NIP)
- możliwość otrzymania faktury VAT
- wybór sposobu dokumentu sprzedaży - faktura VAT lub paragon
- wybór sposobu płatności
- wybór sposobu przesyłki
- powiadomienia na email o: założeniu konta w sklepie, edycji danych konta, zmiany hasła dla konta, zmiana statusu zamówienia
- możliwość otrzymywania informacji od sklepu po ówczesnym wyrażeniu zgody chęci otrzymywania takich wiadomości (newsletter)
- licznik odwiedzin
- widok poszczególnych kategorii oraz wszystkich produktów jednocześnie (katalog wszystkich produktów)
- możliwość oceniania i komentowania zakupionych produktów
- ograniczenie ilości kupowanego towaru do jego ilości w magazynie
- historia zakupów klientów
- logowanie do sklepu poprzez email lub NICK
- możliwość wygenerowania cennika produktów w formacie PDF, HTML lub Excel
- mozliwość porównania produktów poprzez porównywarke
- mozliwość filtrowania produktów w listingu
- system punktów - za zakupy klient otrzymuje punkty które może wykorzystać na późniejsze zakupy w sklepie
- możliwość dodania produktów do schowka
- różne moduły zniżek, np zależne od ilości produktów w koszyku, od wartości zamówienia itp
Od strony panelu administracyjnego sklep oferuje:
- prosty i intuicyjny program instalacyjny
- autoryzacja dostępu chroniona hasłem
- bardzo intuicyjny interfejs administratora
- import/export danych EXCEL za pośrednictwem plików CSV
- możliwość zdefiniowania różnych grup użytkowników z odpowiednim typem uprawnień (np. hurtownik, dostawca, partner, itp.)
- pozycjonowanie google poprzez mapy strony
- najważniejsze informacje na stronie głównej (stany zamówień)
- dowolne zarządzanie NOWOŚCIAMI, PROMOCJAMI, ZAPOWIEDZIAMI oraz NASZ HIT - sprzedawca decyduje, które produkty można zakwalifikować do poszczególnych trybów oraz czy mają one być wyświetlane na stronie głównej,
- proste dodawanie i edycja produktów (dowolna ilość)
- proste dodawanie i edycja kategorii i pod kategorii (dowolna ilość)
- proste zarządzanie kategoriami i podkategoriami
- rozbudowane zarządzanie zamówieniami
- kolorystyka oraz wygląd sklepu modyfikowane w panelu administratora (dla standardowych szablonów)
- definiowanie wyglądu sklepu - szerokość, lokalizacja boxów informacyjnych, wyświetlanie kolumn, itp.
- dowolne dodawanie, usuwanie, modyfikacja oraz modyfikacja kolejności wyświetlania kategorii towarów lub produktów
- możliwość szybkiej edycji i zmiany danych o produktach bez konieczności edycji każdego produktu po kolei
- możliwość dołączania dowolnych opisów do kategorii towarów
- możliwość dodawania dodatkowych pól do opisu produktów, np. wymiary, dane techniczne, itp.
- możliwość dodawania dodatkowych pól dla klientów, np Skąd jestes ? przy rejestracji klienta
- automatyczne generowanie miniaturek przy dodawaniu zdjęcia produktu (wystarczy dodać 1 zdjęcie do produktu)
- możliwość nałożenia na zdjęcia znaku wodnego (np. z nazwa lub adresem sklepu), zabezpieczające przed kopiowaniem
- edytor WYSIWYG (wizualny) - różne rodzaje do wyboru
- prosta i szybka edycja stron informacyjnych za pomocą edytora HTML
- wybieranie produktów do promocji (moduł prosty i rozszerzony)
- kilka wersji sposobu wyświetlania kategorii
- opcje dostępności produktów (dowolnie definiowane)
- możliwość zdefiniowania cen producenta
- raporty o klientach, produktach, itp.
- funkcje archiwizacji danych (kopia bezpieczeństwa bazy danych)
- możliwość używania sklepu jako katalogu produktów - brak możliwości zakupu
- wyświetlanie jednocześnie cen netto i brutto lub tylko netto
- przypisanie wielu cen produktom - widocznych dla określonych grup klientów - detal, hurt, itp.c
- możliwość zdefiniowania meta tagów dla każdego produktu i podstrony
- używanie adresów przyjaznych dla wyszukiwarek
- integracja z systemami płatności online: mTransfer, PayU, PayPal, Przelewy24.pl oraz Pplatnosci.pl
- menadżer produktów
- możliwość przydzielania kuponów rabatowych klientom
- możliwość zdefiniowania ilości produktu w magazynie
- możliwość edycji komentarzy do zamówień
- możliwość zmieniania statusu zamówienia
- wystawianie Faktur VAT
- możliwość pobrania przez klienta faktury pro-forma zaraz po zakupie
- możliwość podglądu oraz wydruku Faktury
- dane pojawiające się na fakturze są generowane automatycznie na podstawie danych wprowadzonych przez Administratora oraz Klienta podczas zakupu
- wgląd w informacje o zarejestrowanych klientach sklepu
- możliwość wysłania wiadomości do wszystkich tych, którzy wyrazili na to zgodę podczas rejestracji (newsletter)
- rozbudowane statystyki dla każdego miesiąca oddzielnie oraz roczne
- bardzo łatwa i przyjemna możliwość edycji wyglądu sklepu
- możliwość zdefiniowania, które boxy mają być wyświetlane na stronie, oraz ich rozmieszczenie czy w lewej czy też w prawej kolumnie sklepu
- możliwość zdefiniowania w jakiej kolejności mają się wyświetlać moduły środkowe
- możliwość wyłączenia pokazywania Polecamy, Komentowania produktów, Powiadamiania znajomych
- możliwość zdefiniowania, które strony informacyjne mają być wyświetlane
- możliwość dopisania stron informacyjnych na potrzeby sklepu lub innych celów
- możliwość zdefiniowania produktu, który wyświetla się w oknie Polecamy na stronie głównej sklepu
- możliwości definiowania ilości produktów pokazywanych w kategoriach
- możliwość ustawienia nazwy dla sklepu
- możliwość wprowadzenia podatku VAT
- możliwość zmiany hasła administratora
- automatyczne blokowanie towaru gdy zabraknie go w magazynie
- możliwość ustawienia dodatkowych informacji dla danego towaru (klient może wybrać np. rozmiar, bądź kolor produktu)
- możliwość ustawienia produktu szczególnie polecanego
- możliwość ustawienia produktów podobnych
- możliwość zmiany wielkości wyświetlanych miniatur
- możliwość wyłączenia sklepu (np. na okres modernizacji)
- moduł obniżek możliwość rabatów
- wbudowany Anty Spambot – zabezpieczenie sklepu przed robotami sieciowymi
- SEO – przyjazne adresy URL
- zmiana atrybutów plików konfiguracyjnych sklepu z poziomu Panelu Administracyjnego
- rozbudowany moduł banerów reklamowych
- możliwość uzależnienia typu i kosztów wysyłki zamówienia od rodzaju wybranej płatności,
- tworzenie dowolnych cech i atrybutów produktów
- system automatycznej korespondencji sklepu z klientami
- rozbudowana tabela zamówień z opcjami sortowania i wyszukiwania
- wgląd w szczegóły poszczególnych zamówień
- zmiana stanu realizacji zamówienia, szybki kontakt z zamawiającym
- powiadomienia zamówień na konto email
- załączanie przez klientów uwag do zamówienia
- automatyczne tłumaczenie tekstów poprzez Google Translator
- intergracja z porównywarkami cen (możliwość wybrania które kategorie mają być eksportowane)
- interegracja z Allegro (możliwość wystawienia aukcji)
- możliwość edycji zamówień oraz dodanie nowego zamówienia z poziomu panelu administracyjnego lub nowego klienta
- wysyłanie maili w formacie HTML
- wysłanie mailingu do osób które nie są klientami sklepu
- obsługa reklamacji klientów
- możliwość tworzenia ankiet
- program przystosowany do pracy na serwerach z zainstalowanym w wersjach PHP 5.x i mySQL 5.x. i wyłączonej opcji register_globals
UWAGA NA PODRÓBKI
Osoby oferujące w internecie lub na allegro programy takie jak np. oscPlatinum, esklep czy e-market piszą na swoich stronach, iż są autorami wszystkich modyfikacji w oferowanych produktach bazujących na programie oscommerce. Tymczasem są to wersje programu oscGold, w którym modyfikacje wprowadzone przez firmę oscGold.
Dlaczego U Nas
- Do każdej transakcji wystawiamy faktury VAT lub Paragon
|
Płatność
1) Gotówka
Płatne przy odbiorze osobistym towaru
2) Przelew
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 080293
Multibank
94 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 638877
Mbank
3) Raty
Transport
1) Wysyłka kurierem,
wpłata na konto lub za pobraniem.
2) Wysyłka pocztą,
wpłata na konto lub za pobraniem.
3) Odbiór osobisty -możliwy tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
Regulamin
Według zasad oraz regulaminu allegro i regulaminu naszego sklepu
Kontakt
ul.Radzymińska 147
03-576 Warszawa
tel: +486[zasłonięte]21610
tel: +482[zasłonięte]25900
tel: +482[zasłonięte]25901
e-mail: [zasłonięte]@maximarket.pl
maximarket_pl
Opinie
Mapa
|