Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Osłona do E-MAXX + zderzaki wheelie bar zestaw 2

08-09-2014, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł     
Użytkownik DAS_MODEL
numer aukcji: 4544569632
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 08-09-2014 21:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Dziś do sprzedania płyta podłogowa a raczej ochronna (skid plate) do E-MAXXA.

Wraz ze zderzakami przednim i tylnym w dwóch wersjach. Dodatkowo w obu zestawach do wyboru zderzak (wąski-podcięty) przystosowany do wheele bara.

 (wybór w zestawie zderzaka A lub B)

Wszystko wycięte laserowo z aluminium gr.3mm. Jest niesłychanie mocna wręcz pancerna, co skutecznie chroni całe przeniesienie napędu i wzmacnia całą spodnią konstrukcję. Jeździłem już dwa sezony  na takiej płycie i model nie jedno wytrzymał dzięki niej. Żaden kamień, beton nie jest w stanie uszkodzić czegokolwiek. Do płyty dołączony jest kpl. śrub i nakrętek z podkładkami aby móc złożyć to w całość. Płyta ma tak nawiercone otwory iż nie trzeba nic więcej robić poza

zastosowaniem się do wskazówek.

Zdjęcie ze strzałkami.

1-wykręcamy 4 śruby mocujące osłonę przekładni głównej(osłonę pozostawiamy na miejscu)

2-przykładamy osłonę i wkręcamy 4 dłuższe śruby „na krzyż” (na czerwono 1)ale nie dokręcamy na siłę lecz  pozostawiamy spory luz.

3-centrując w osi osłonę nawiercamy otwory przez blachę na wylot przez plastiki.(niebieski kolor 3) fi 3mm.

4-przykręcamy krótszymi stożkowymi śrubkami.(lekko)

5- wiercimy resztę otworów według wzornika z blachy (kolor zielony 2)

6-Przykręcamy na stożki w tylnej części i jedną w przedniej.

7-Powinniśmy zdjąć na chwilę orczyki z serw kierunku aby dostać się do nakrętek i przykręcić ostatnie dwie śruby.

8- Dokręcamy wszystkie na „cito” z czuciem i mocujemy z powrotem orczyki i cięgno kierunku.

I to w zasadzie tyle wystarczy około 20-30 minut i mamy gotową pancerną osłonę.

Osłona jest tak dopasowana że w stanie spoczynku (opuszczone maksymalnie wahacze) –kiedy model całkowicie jest uniesiony, opierają się na osłonie. Dzięki tej szerokości lepiej są chronione miejsca mocowań plastikowych osłon i łączników bulkheadów.

Kiedy model normalnie się opiera na kołach pomiędzy osłoną a wahaczami jest prawidłowy luz.Wzór jest przetestowany na 2 modelach a cięcie laserowe gwarantuje 100% powtarzalność.Blacha jest ogradowana i wstępnie zmatowiona ściereczką lakierniczą. (w sumie to ma działać nie wyglądać), ale jak ktoś chce to wystarczy papierek 1[zasłonięte]000-15 i będzie lusterko.

Zapraszam po sezon za pasem a kpl. tuningowych skidów oraz zderzaków i to plastikowych to podobny wydatek , a różnica w wytrzymałości kolosalna na rzecz aluminiowego skida. Więc myślę że taka ochrona na pewno każdemu powinna się przydać.

 

Zapraszam.