Wizjer Kątowy / Angle Finder
firmy CANONmodel A2
Przedmiotem aukcji jest wizjer kątowy (tzw. Angle Finder) firmy Canon (ORYGINAŁ!). Model A2 (ale pudło oznaczone modelem B, nie wiadomo dlaczego). Do czego wizjer służy prosimy poszukać w internecie (używając wyszukiwarki Google). Na pewno znajdziemy tam wiele przykładów.Bardzo prosimy też o nie pytanie do jakich aparatów wizjer pasuje. Podajemy jego model (raz jeszcze: A2) oraz wymiary (poniżej) wkładki. Nic poza tym nie mamy na temat jego kompatybilności do powiedzenia.Wymiary wkładki (która jest zamienna z muszą oczna w naszym aparacie, czyli ściąga się muszlę oczną i zakłada wizjer) to około: 24.95-25.00mm szerokości2.45-2.50mm grubości
21.85-21.90mm długości
Możliwe, że da się zaadaptować do jakiegoś nowoczesnego aparatu cyfrowego, ale nie możemy tego oczywiście zagwarantować.Wizjer jest używany i posiada kilka śladów używania na obudowie (przecierki, ryski, etc.), ale nie posiada on uszkodzeń mechanicznych. Regulacja działa bardzo płynnie, jak to w oryginalnym produkcje Canon.Na optyce może być kilka mikro kropek czy mikro przebarwień, ale patrząc przez wizjer widać bardzo dobrze, wyraźnie. Brak kurzu wewnątrz.
Wizjer ze swoja jakością optyczną ma się nijak do plastikowych soczewek w chińskich produktach oferowanych na Allegro czy eBayu. To jest oryginalny wizjer Canon i zapewnia rewelacyjna jakość optyczną z której ta firma słynie.
W zestawie wizjer A2 i pudełko od wizjera B ze styropianowa wkładką.
Na wizjerze jest sygnatura: "Canon ANGLE FINDER A2 Japan".
Wpłata TYLKO i wyłącznie przez PayU.
Wysyłka TYLKO na adres podany przez PayU, zatem upewnij się czy poprawnie wypełniłeś formularz. Nie ma możliwości zmiany adresu via e-mail. Nie ma też możliwości odbioru osobistego czy wysyłki za pobraniem. Wysyłki są realizowane z terytorium Polski.
Koszt przesyłki jest ZAWSZE wliczony w cenę zakupu przedmiotu. Nie ma możliwości wysyłki kurierem czy gołębiem pocztowym - TYLKO paczka/list PRIORYTET.
Gwarantujemy czas dostawy od 3 do 5 dni roboczych (licząc od daty wpłaty w dzień ROBOCZY; nie wliczamy w to sobót, niedziel i dni świątecznych).
Nie odpowiadamy za błędy i opóźnienia spowodowane przez Dostarczyciela (np. brak awizo w skrzynce, okres świąteczny, leniwy listonosz, nieuprzejma Pani w okienku, etc.). Przesyłki wysyłamy na bieżąco. Jeżeli brak przesyłki po 7 dniach to jest ona pewnie awizowana w najbliższym Urzędzie Pocztowym.
Przesyłki są rejestrowane i ubezpieczone, jednakże NIE podajemy numerów nadawczych na życzenie Kupującego.