Pamiętaj - kupujesz od specjalistów!
Działamy na rynku elektroniki użytkowej od 12 lat. W tym czasie zaufało nam już ponad 100 000 klientów. Od początku naszej działalności kierujemy się zasadą, aby obsługiwać klientów tak, jak sami chcielibyśmy być obsługiwani. Jesteśmy częścią grupy handlowej działającej na wielu rynkach lokalnych i zagranicznych. Naszymi klientami są zarówno odbiorcy detaliczni jak i duże firmy międzynarodowe. Umożliwiamy odbiór osobisty zakupionych u nas towarów w naszym punkcie handlowym w Krakowie przy ul. Zabłocie 23. Prowadzimy pełną księgowość i legalnie dokumentujemy każdą sprzedaż fakturą VAT 23% lub paragonem fiskalnym. Możesz na nas polegać w każdym momencie tak przed jak i po sprzedaży. Oferujemy nie tylko najlepsze ceny, ale również pełne wsparcie posprzedażowe.
|
|
Gwarancja
Każdy sprzedawany przez nas sprzęt jest objęty gwarancją, której okres jest podany w opisie aukcji. Dodatkowo, aby nasi klienci mieli pewność, że otrzymują sprawny sprzęt, każdy towar przed wysyłką jest dokładnie sprawdzany. Dzięki temu eliminujemy możliwość wystąpienia wad fabrycznych. Jeśli już zajdzie potrzeba reklamacji sprzętu, dokładny opis procedury reklamacyjnej wraz z adresem serwisu znajduje się na karcie gwarancyjnej, która jest dołączana do każdego sprzedawanego towaru.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, dostępnym TUTAJ .
|
|
|
Wysyłka i odbiór osobisty
Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską DPD. Są to przesyłki ubezpieczone do pełnej wartości sprzętu, który się w nich znajduje. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że otrzymają sprzęt w należytym stanie , a w przypadku uszkodzenia w transporcie, wymienimy go "od ręki" na nową sztukę. Należy jedynie pamiętać, aby w przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie, spisać przy odbiorze przesyłki protokół szkody z przewoźnikiem. Jest to konieczne do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Odbiór osobisty towaru jest możliwy w naszym punkcie handlowym w Krakowie przy ul. Zabłocie 23. W przypadku chęci skorzystania z możliwości odbioru osobistego, prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzgodnienia godziny przybycia.
|