Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oryginalny Mobil Delvac 1 5W-40 a`4 L

20-01-2012, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 128 zł     
Użytkownik OMNIBUS-GH
numer aukcji: 2039087057
Miejscowość Chorzów, Bytom, Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 17   
Koniec: 20-01-2012 15:37:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

OMNIBUS
tel. kom. 696-[zasłonięte]-617
[zasłonięte]@omnibus-gh.pl
pon - pt: 8 - 16
sobota: 8 - 13

DAREK [zasłonięte]60078
MICHAŁ [zasłonięte]20970
ZBYSZEK [zasłonięte]14358

Płatności

1. Płatność ALLEGRO
"Płacę z Allegro"
2. Płatność przelewem
3. Płatność przy odbiorze

Wysyłka

WYSYŁKA FIRMĄ OPEK
Płatność przelewem - 20 zł
Płatność za pobraniem - 30 zł

Odbiór osobisty

OMNIBUS
ul. Janasa 15
41-500 Chorzów

Istnieje możliwość odbioru
towaru w naszych sklepach firmowych po wcześniejszym
umówieniu się:


Chorzów ul.Floriańska 3
Ruda Śląska ul.K.Goduli 13
Bytom ul.Żeromskiego 42
Bytom-Miechowice ul.Zjednoczenia 5
Tarnowskie Góry ul.Wyszyńskiego-Pawilon

Witamy Państwa

na aukcji naszej firmy.

Przedmiotem aukcji jest olej syntetyczny Mobil Delvac 1 5W-40 a`4 L


Mobil Delvac 1 5W-40 jest w pełni syntetycznym olejem do wysokoobciążonych silników Diesla, który przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika zapewniając dłuższy przebieg między wymianami oleju oraz ekonomię zużycia paliwa silników Diesla najnowszej generacji pracujących w trudnych warunkach. Mobil Delvac 1 wykorzystuje najnowsze technologie w celu zapewnienia wyjątkowej wydajności nowoczesnych silników o niskiej emisji spalin, łącznie z silnikami chłodzonymi, jak też starych silników dobrze utrzymanych. Zaleca się stosowanie oleju Mobil Delvac 1 5W-40 w szerokim zakresie aplikacji związanych z wysokim obciążeniem w transporcie drogowym oraz specjalnym – wielkogabarytowym górnictwa, budownictwa i rolnictwa. Mobil Delvac 1 spełnia także wymagania API SL dla silników benzynowych stosowanych w mieszanym parku samochodowym.
Niezrównana wydajność oleju Mobil Delvac 1 5W-40 jest wynikiem szeroko zakrojonych prac rozwojowych we współpracy z konstruktorami sprzętu oraz zastosowania najnowszych technologii w zakresie smarów. W efekcie produkt ten spełnia, lub przekracza, wymogi najnowszych specyfikacji API, ACEA, JASO i przemysłu globalnego w zakresie olejów dla silników Diesla, jak też wymogi właściwie wszystkich głównych producentów silników – amerykańskich, europejskich i japońskich.

ZASTOSOWANIE:


Mobil Delvac 1 5W-40 jest zalecany do stosowania we wszystkich aplikacjach silników Diesla o skrajnie wysokich charakterystykach włącznie z najnowocześniejszymi silnikami o niskiej emisji z recyrkulacją gazów spalinowych (EGR).

  • W silnikach pojazdów drogowych działających zarówno przy dużych szybkościach/ dużym ładunku oraz częstego startu/ zatrzymania
  • W silnikach pojazdów specjalnych działających w trudnych warunkach małej szybkości/ dużego ładunku
  • We właściwie wszystkich pojazdach z silnikiem Diesla pochodzących od producentów amerykańskich, europejskich oraz japońskich
  • W silnikach benzynowych wysokich osiągów oraz w taborze mieszanym
  • Jednostkach chłodzących

ZALETY:

Wiele nowoczesnych silników Diesla o niskiej emisji spalin wytwarza więcej sadzy i działa w wyższych temperaturach niż silniki starsze. To znacząco zwiększa potrzebę wysokiej jakości smarów. Modele silników o zaostrzonych obecnie wymogach obniżają zużycie oleju dając w efekcie mniejsze uzupełnianie świeżym olejem w celu uzupełnienia zużytych dodatków. Górne pierścienie tłoka są umieszczane wyżej zbliżając film olejowy do komory spalania i powodując ekspozycję smaru na poważne szoki termiczne. Mobil Delvac 1 5W-40 zachowuje znakomita wydajność w temperaturach znacząco wyższych niż inne wysokowydajne oleje do silników Diesla. Jest także w pełni kompatybilny z olejami konwencjonalnymi.

  • Spełnia lub przekracza wymagania określone specyfikacjami głównych pierwotnych producentów sprzętu Jeden olej silnikowy do pracy taboru mieszanego
  • Znakomita stabilność termiczna i wobec utleniania
  • Obniża narost osadu niskotemperaturowego oraz wysokotemperaturowego
  • Zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach
  • Obniżone zacieranie się silników i polerowanie gładzi cylindra
  • Naturalne odporność oleju na ścinanie
  • Ochrona przed zużyciem oraz zmniejszone zużycie oleju; zachowuje lepkość w surowych warunkach pracy wysokotemperaturowej
  • Zaawansowana forma użytkowa oraz właściwości wiskozymetryczne
  • Poprawa ekonomii zużycia paliwa
  • Niska lotność
  • Obniżone zużycie paliwa
  • Wyjątkowo niska pompowalność temperaturowa Łatwiejszy rozruch silnika oraz mniejsze zużycie
  • Zwiększona rezerwa alkaliczna (TBN) Kontrola powstawania osadów oraz wydłużony przebieg między wymianami oleju
  • Znakomita odporność na korozję Wydłużona trwałość krytycznych powierzchni podlegających zużyciu
  • Długie okresy między wymianami oleju Zwiększona wydajność pracy oraz zmniejszone koszty ogólne
  • Kompatybilność składu
  • Wydłużona trwałość uszczelnień i uszczelek, wydłużone okresy międzyobsługowe


Spełnia normy i specyfikacje:

API CI-4 PLUS/CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL/SJ
ACEA E7/E5/E4/E3
Caterpillar ECF-1
Cummins CES 20072/20071
Specyfikacja Oleju Detroit Diesel Power Guard
Ford WSS-M2C171-D
Global DHD-1
JASO DH-1
Cummins CES 20078/20077/20076/20075
Mack EO-N Premium Plus 03, EO-M Plus
Mercedes Benz 228.5
Volvo VDS-3, VDS-2
Renault RVI RXD



Zobacz inne nasze aukcje i pamiętaj że kupując na

kilku naszych aukcjach płacisz tylko raz za przesyłkę kurierską.


http://fotofotki.pl/pliki_img/kvr7xfbjp6645d10al9d.pnghttp://fotofotki.pl/pliki_img/4jjb6lcn7wnscag7h75.pnghttp://fotofotki.pl/pliki_img/9kzr6qke412ddskqgnxa.png


http://fotofotki.pl/pliki_img/k0zxu0d2dkyds8bdv5.pnghttp://fotofotki.pl/pliki_img/edsh4btosaaha48vu44.pnghttp://www.fotofotki.pl/pliki_img/tjplyoju2bp0j8u8e12.png




Telefon kontaktowy 696-[zasłonięte]-617

Pamiętaj, biorąc udział w naszych aukcjach, akceptujesz regulamin zawarty w "Strona o mnie".