Oryginalne dodatkowe zawieszenie pneumatyczne z zewnętrznym, ręcznym doprowadzeniem powietrza.
Renomowany system poduszek Air Top firmy AL-KO
Doskonale nadaje się do montażu w oryginalnych ramach samochodów typu X230, X244 i X250.
Przystosowane do samochodów (rocznik pow. 2006r):
- Peugeot Boxer
- Citroen Jumper
- Fiat Ducato
Możliwość zamontowania w autach z dowolną zabudową tj.:
- auto-laweta (pomoc drogowa, przewóz pojazdów)
- skrzynia z plandeką lub bez plandeki oraz platforma
- kontener, izoterma, chłodnia
Komplet zawiera:
- 2 miechy powietrzne gotowe do montażu
- 1 podwójny manometr
- 1 kpl. części montażowy
- 1 instrukcja montażu
- 1 instrukcja obsługi
Pełna radość z jazdy!
Większy komfort i bezpieczeństwo
Banalnie prosta obsługa!
Manualna regulacja wysokości ramy zewnętrznym strumieniem powietrza (kompresor)
Lepszy komfort jazdy:
Poprawa amortyzacji, stabilności i sterowności pojazdu.
Prawidłowy rozkład obciążenia na przednią i tylną oś optymalizuje siły hamowania.
Pojazd lepiej trzyma się drogi.
Pewny i bezpieczny transport.
Manualna regulacja wysokości ramy:
- 2-obwodowy układ zasilany zewnętrznie (za pomocą kompresora np. na stacji benzynowej lub kompresora zamontowanego w aucie - bardzo wygodna i bezpieczna metoda regulacji - również dostępna w opcji!)
- pozwala utrzymać żądaną wysokość ramy pojazdu niezależnie od obciążenia i warunków drogowych
- lewy i prawy miech powietrzny zasilane niezależnie odpowiednim ciśnieniem powietrza.
Funkcja regulacji dostępna tylko podczas postoju pojazdu.
Max. podnoszenie na wysokości osi ok. 50 mm
(Ta funkcja jest możliwa tylko przy maksymalnym ciśnieniu w miechach, np. dla
ułatwienia za- i wyładunku pojazdu. Przed dalszą jazdą należy dostosować ciśnienie w miechach do optymalnego komfortu jazdy).
Z uwagi na resory nie jest możliwe opuszczanie poniżej poziomu bazowego
Nasza firma od 2007 roku świadczy kompleksowe usługi w zakresie montażu oraz serwisu poduszek powietrznych tego typu.
Dopuszczalne DMC na przykładzie Fiata Ducato:
Dopuszczenie do ruchu w Europie na podstawie certyfikatu EG
Typ 14/15 (DMC do 3,4 t) z / bez ABS
Typ 18/Maxi (DMC do 3,5 t) z / bez ABS
Przypadek szczególny: dopuszczenie do ruchu w Niemczech na podstawie certyfikatu części
Typ 14/15 (DMC do 3,4 t) z / bez ABS
- minimalna masa własna 2,5 t
- minimalne obciążenie tylnej osi 1,25 t (regulator śrubowy)
- minimalny indeks nośności opon 109/107 Q
Typ 18/Maxi (DMC do 3,5 t) z / bez ABS
Typ 18/Maxi (DMC do 3,85 t) z / bez ABS przy pojazdach klasy M1
- minimalna masa własna 2,5 t
- minimalne obciążenie tylnej osi 1,25 t (regulator śrubowy)
- minimalny indeks nośności opon 109/108 Q
Typ 18/Maxi (DMC do 4,0 t) z ABS
- minimalna masa własna 2,5 t
- minimalne obciążenie tylnej osi 1,25 t (regulator śrubowy)
- minimalny indeks nośności opon 113/111 Q
W pojazdach bez ABS należy zamówić dodatkowo regulator śrubowy (brak w standardowej dostawie)!
Poduszki dostępne od ręki, wysyłka nawet w dzień zamówienia.
Cena brutto za komplet.