WUAZZZ4B24N900455
Kilka słów wstępu.
Samochód pochodzi z Holandii i tam też był kupiony przez swojego pierwszego właściciela. Przebieg to 158 000 km. Książka serwisowa jest prowadzona do przebiegu 109 600 km, który miał miejsce w dniu 13.09.2007 roku.
Następna wizyta w serwisie miała mieć miejsce według opisów w książce
po przejechaniu 60 000 km.
Mam korespondencje którą prowadziłem z serwisem, w którym odbywały się przeglądy auta. Potwierdza ona że ostatni wizyta Audi w ich salonie miał miejsce właśnie w tym czasie
i przy tym przebiegu.
Samochód jest lekko uszkodzony z przodu, natomiast z tego co udało mi sie dowiedzieć nie jest to uszkodzenie które było wynikiem wypadku drogowego.
Audi był bardzo dobrze ubezpieczony przez swojego właściciela
a resztę proszę sobie dopowiedzieć samemu .....
Udało mi się skontaktować z Panem do którego należał RS, zapewnił mnie że auto było w bardzo dobrej kondycji - treść korespondencji do wglądu.
To wszystko co jest mi wiadome i co mogęnapisać
i powiedzieć na temat jego przeszłości.
Auto jest w kraju. Do obejrzenia w każdej chwili.
Jeździ bez najmniejszego problemu i wszystkie elementy wyposażenia działają bez zarzutu.
Nie jest to żaden zlepek, na którym nie ma nic prócz szpachli a silnik jest zalany uszczelniaczem i jest u kresu swojej drogi.
Na dzień dzisiejszy doprowadziłem RS-a do stanu pozwalającego ma bezproblemowe odbycie jazdy próbnej.
Jeżeli warunki będą na to pozwalały można wykorzystać jego walory, ale ponieważ nie ma opon zimowych a pod nogą jest 450 KM będę prosił o rozwagę J
Co zostało zrobione. Jest zamontowana fabrycznie nowa chłodnica wody
z DWULETNIĄ GWARANCJĄ !!
Intercoolery zostały uszczelnione i sprawdzone ciśnieniowo,
jest nowa chłodnica klimatyzacji łącznie z czujnikiem.
Wszystko to zostało zrobione w firmie zajmującej się produkcja i regeneracją wszystkiego co nosi miano chłodnicy - www.chlodnic-pol.pl i jest objęte
6 MIESIĘCZNA GWARANCJĄ !!
Do wymiany pozostała chłodnica wspomagania – ‘’rurka’’.
Jest zdemontowana, cały układ jest połączony i zalany nowym płynem.
WSPONAGANIE KIEROWNICY DZIAŁA BEZ ZARZUTU !!
Chłodnica oleju skrzyni biegów nie została uszkodzona.
Delikatnie skrzywione – nie uszkodzone – są dwa przewody doprowadzające olej.
NIE MA ŻADNYCH WYCIEKÓW.
Od strony wizualnej i blacharskiej do wymiany jest
maska z grillem i przedni zderzak.
Belka zderzaka JEST ZAMONTOWANA NOWA !
Pas przedni BĘDZIE NOWY !!
PODŁURZNICE SĄ CAŁE !!!
Po odkręceniu belki zabezpieczyłem je środkiem konserwującym
do profili zamkniętych.
Błotniki przednie mają delikatne wgięcie, ale niewymagają wymiany.
Samochód ma trochę rysy i lekkie obtarcie tylnego zderzaka i nadkola.
Lampy są całe w lewej pospawałem w profesjonalnej firmie dwa mocowania.
Przednia szyba jest do wymiany – BĘDĘ JĄ CHCIAŁ WYMIENIĆ ŻEBY MOŻNA BYŁO ZROBIĆ PRZEGLĄD I PORUSZAĆ SIĘ SAMOCHODEM PO DROGACH.
Poduszka kierowcy i pasażera jest wystrzelona.
Co do wyposażenia nie będę się rozpisywał bo jest wszystko co pozwala na tożeby komfortowo podróżować.
Z używanych na co dzień pełne nagłośnienie Bosse, TV, navi, pełna elektryka, itd. ….
Zmiana przełożeń w trybie sport za pomocą manetek przy kierownicy.
Tak mniej więcej przedstawia się obraz stanu technicznego auta.
Moim zdaniem żadana ingerencja ''profesjonalistów'' nie jest potrzebna.
MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA JEGO KONDYCJI W KAŻDYM DOWOLNYM SERWISIE MECHANICZYM, BLACHARSKIM LUB PODOBNYM….
ISTNIEJE TAKŻE MOŻLIWOŚĆ DOPROWADZENIA AUTA DO STANU IDEALNEGO - KWESTIA UZGODNIEŃ.