Szukasz pomysłu na prezenty dla Mamy, dla Taty, dla dużych i mniejszych Dzieci, chcesz pomysłowo, nietypowo ozdobić swoje świąteczne drzewko...
a może podarować coś niestandardowego swoim Współpracownikom, Klientom...
Zapraszamy na naszą aukcję!
Polecamy Ornament Zawieszkę ozdobną GWIAZDA z trwałym nadrukiem z dowolnym zdjęciem, napisem, grafiką, logo itp..
Ornament wykonany jest z aluminium o białej , błyszczącej powierzchni.
Do wydruku dwustronnego !
W komplecie czerwona wstążeczka umożliwiająca zawieszenie ornamentu (np. na choince).
Jeśli interesują cię ornamenty w innym kształcie, odwiedź inne nasze aukcje. Znajdziesz tam ozdoby w kształcie bombki, dzwonka, serca, sześciokąta, koła
Ponadto tylko teraz OTRZYMASZ w PREZENCIE mini album z kolekcji Anne Geddes!!!
- album kieszonkowy zawiązywany tasiemką w kolorze okładki
- mieści 8 zdjęć w rozmiarze 7x8cm
- na stronie miejsce na 1 zdjęcie
- album klejony
- twarda okładka
Dostępne jest 6 kolorów albumików:
- zielony
- żółty
- cytrynowy
- różowy
- beżowy
- fioletowy
Jak to zrobić? To proste:
1. Wylicytuj Ornament na naszej aukcji.
2. Wyślij mailem na adres: [zasłonięte]@fototransfer.pl zdjęcia, grafikę itp.. PAMIĘTAJ, aby w mailu podać swój nick! Podaj też kolor albumiku, który chciałbyś otrzymać w prezencie!
3. Mailem zwrotnym wyślemy do Ciebie gotowy projekt do akceptacji.
4. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe lub zapłać przez system PayU.
5. Pracę nad Ornamentem rozpoczniemy dopiero po zatwierdzeniu przez Ciebie projektu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym.
6. My wykonujemy Ornament, co zajmie nam do 2 dni roboczych i wysyłamy go.
7. Przesyłka z Ornamentem powinna dotrzeć już na drugi dzień po wysłaniu (w przypadku wysyłki kurierem!)
PAMIĘTAJ! Im większa rozdzielczość zdjęcia, tym lepszy nadruk.
Minimalna rozdzielczość: 200 DPI
Ważne! Przy odbiorze paczki prosimy przy kurierze sprawdzić przesyłkę (kurier ma obowiązek poczekać!!!), prosimy ją otworzyć i sprawdzić czy przedmiot nie jest uszkodzony!
W przypadku stwierdzenia wady, należy spisać protokół reklamacyjny, kurier powinien mieć przy sobie taki formularz, a jeżeli nie ma proszę zrobić taką adnotację na liście przewozowym i poinformować nas o zaistniałym fakcie mailem lub telefonicznie.