Refurbished Original Nokia N95 Black / Silver wysyłka z Chin
|
|
Nokia N95
1) 2G Network: GSM 800 / 900 / 1800 / 1900 2) 3G Network: HSDPA 850 / 1900 2) SIM: Mini-SIM BODY 1) Dimensions: 99 x 53 x 21mm (3.90 x 2.09 x 0.83 in) 2) Weight : 120g (4.23oz) DISPLAY 1) Type: TFT, 16M colors 2) Size: 240 x 320 pixels, 2.6 inches, 40 x 53 mm (~154 ppi pixel density) SOUND 1) Alert types: Vibration; Downloadable polyphonic, MP3 ringtones 2) Loudspeaker: Yes 3) 3.5mm jack: Yes MEMORY 1) Card slot: microSD, up to 8 GB, 128 MB included 2) Internal: 160 MB storage, 64 MB RAM DATA 1) GPRS: Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps 2) EDGE: Class 32, 296 kbps; DTM Class 11, 177 kbps 3) Speed: HSDPA 3) WLAN: Wi-Fi 802.11 b/g, UPnP technology 4) Bluetooth: Yes, v2.0 with A2DP 5) USB: Yes, microUSB v2.0 6) Infrared port: Yes CAMERA 1) Primary: 5 MP, 2592 x 1944 pixels, Carl Zeiss optics, autofocus, LED flash 2) Video: Yes, VGA@30fps 3) Secondary: QVGA videocall camera Features: 1) OS: Symbian OS 9.2, S60 rel. 3.1 2) CPU: 332 MHz Dual ARM 11 3) GPU: 3D Graphics HW Accelerator 4) Messaging: SMS, MMS, Email, Instant Messaging 5) Browser: WAP 2.0/xHTML, HTML 6) Radio: Stereo FM radio; Visual radio 7) GPS: Yes, with A-GPS support; Nokia Maps 9) Java: Yes, MIDP 2.0 - Dual slide design - WMV/RV/MP4/3GP video player - MP3/WMA/WAV/RA/AAC/M4A music player - TV-out - Organizer - Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF) - Predictive text input - Push to talk - Voice dial/memo BATTERY 1) Li-Ion 950 mAh battery(BL-5F) 2) Stand-by: Up to 220 h (2G) / 192 h (3G) 3) Talk time: Up to 6 h 30 min (2G) / 2 h 42 min (3G)1. Note: This OS Phone is designed only to work with the current OS installed in it. Any alterations such as upgrades or flashing a newer version will void the warranty. 2. The stated ROM amount shows the maximum available ROM with nothing installed. However, the OS and pre-installed software from the manufacturer will occupy some of this ROM. The available ROM on the device.Type of Packing: Color Box
|
Oferta Usługi |
Usługi pośrednictwa -
w handlu internetowym DETALICZNYM czyli pojedyncze sztuki w imieniu kupującego w zakresie organizacji zakupu towarów bezpośrednio od producenta lub dostawcy zagranicznego z Chin lub HongKong oraz ich dostawy do Klienta UWAGA: Nie sprzedajemy ilości hurtowych! Zakres usług dla Klienta: -złożenie zamówienia na wybrany towar -przekazanie płatności za towar i wysyłkę -zlecenie wysyłki towaru na adres podany -przekazanie numeru przesyłki do kupującego i linka do śledzenia (TRACKING)
|
PŁATNOŚĆ |
Płatne z góry . Za telefon + Koszty wysyłki nalezy przelac PayU lub na konto !!!
Nie ma opcji za pobraniem!
|
WYSYŁKA |
Z Chin do Klienta . Wysyłka po zaksięgowaniu przelewu . Paczka z potwierdzeniem nadania - Tracking . Klient otrzyma numer przesyłki mailem. 1. Pocztą Swiss /TNT POST oraz Poczta Polska
Czas tranzytu do Polski 2-5 tyg.
2. Kurierem DHLUPSEMS Czas tranzytu do Polski 6-11 dni roboczych
Czasy są jedynie szacunkowe i nie są gwarantowane i mogą podlegać opóźnieńią z różnych powodów, z których niektóre mogą być lub nie być pod kontrolą. Na przykład, w niektórych przypadkach organ celny może poddać procedurze produkty, które mogą opóźnić termin dostawy. Nie odpowiadamy za opóźnienia spedytora (Poczty, Kuriera).
|
OPŁATA CELNA |
Kupujący jako importer wprowadzający towar na wspólnotowy obszar celny Uni Europejskiej winien opłacić . VAT 23% Płatne przy odbiorze. UWAGA ! Wiele przesyłek dostarczana bez CŁA i VAT
|
Gwarancja Producenta 1rok |
Produkt uszkodzony podczas transportu Jeżeli jakiekolwiek elementy zostały uszkodzone w czasie transportu, prosimy zgłosić go do nas w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli uszkodzone elementy są widoczne w momencie otrzymania, najlepiej spisać z przewoźnikiem protokół. Przedmioty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi akcesoriami i dokumentacja. Po otrzymaniu z powrotem do naszego magazynu, wyślemy wymieniony za pośrednictwem poczty lub pełnego zwrotu kosztów i rozsądnego zwrotu kosztów transportu. Niewłaściwe działanie przedmiotu od przyjazduJeśli elementy są uszkodzone w dniu przyjazdu, masz 28 dni kalendarzowych, aby poinformować nas o awarii. Przedmioty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi akcesoriami i dokumentacja. Po otrzymaniu z powrotem do naszego magazynu, wyślemy wymieniony za pośrednictwem poczty lub pełnego zwrotu kosztów i rozsądnego zwrotu kosztów transportu. Testujemy zwrócone przedmioty przez naszych techników, a jeżeli zwrócona pozycja okaże się bez wad zwrócimy pozycję , ale w tym przypadku właściciel będzie odpowiedzialny za powrót produktu. Niewłaściwe działanie przedmiotu w Okresie gwarancji Jeśli któryś z twoich zakupów popsuł się po więcej niż 28 dniach kalendarzowych od daty otrzymania, oraz pod warunkiem że przedmiot znajduje się w okresie gwarancyjnym, masz prawo do naprawy gwarancyjnej. Dla klientów biznesowych wszystkie naprawy gwarancyjnej po 28 dni od otrzymania wykonywane są bezpośrednio u producenta (o ile nie zaznaczono inaczej) .ADRES SERWISU Serwis mieści sie w Chinach Shenzhen. Adres serwisu dla zakupionego produktu kupujący otrzyma emailem wraz z poteirdzeniem nadania przesyłki TRACKINGGWARANCJA PRODUCENTA • Okres Gwarancji 1 rok • Koszt powrotu z Chin ponosi SERVIS • Koszt dostawy do Chin ponosi klient (ok. 16,8zł Poczta Polska list polecony do 500gr) • Podstawa Gwar orginalne pudełko oraz naklejkę pocztową z nr TRACKING |
Instrukcja (skrót) |
- nowe baterie mają 50 % mocy , dopiero po 3 pełnych cyklach rozładowania i załadowania mają FULL performance ! pełną moc 100% , - nowe baterie nalezy rozładować do 1 kreski,dalsze rozładowywanie grozi uszkodzeniem baterii. - nie trzymac bateri rozładowanej w telefonie (!!!) lecz szybko ją naładować, - nie należy doładowywać w połowie rozładowanej baterii, - jesli bateria sie grzeje ponad 40 st C chodzi o pierwsze ładowanie to nalezy zapewnic "wentylacje" miejsca , albo - jeśli ładowarka nie jest orginalna to może zniszczyć baterie
|
|