Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ORIENTACJA NA WIEDZĘ A WYNIKI... [nowa]

16-05-2014, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.91 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4245701317
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-06-2014 01:33:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70% Promocje -50% Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
ORIENTACJA NA WIEDZĘ A WYNIKI EKONOMICZNE PRZEDSIĘBIORSTWA Wyniki badań średnich i małych przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce
Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska

ORIENTACJA NA WIEDZĘ A WYNIKI EKONOMICZNE PRZEDSIĘBIORSTWA Wyniki badań średnich i małych przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8378-327-0
  • liczba stron: 156
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: SGH
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Praca składa się z trzech rozdziałów i aneksu. Pierwszy rozdział opisuje koncepcję badania. Punktem wyjścia jest prezentacja problemu badawczego na tle krajowej i zagranicznej literatury odnoszącej się do wiedzy w przedsiębiorstwie, a także wyjaśniającej pojęcie orientacji przedsiębiorstwa. Następnie zamieszczony został schemat modelu badawczego i sformułowane hipotezy badawcze. Dla celów pomiaru, model badawczy musiał zostać zoperacjonalizowany, następne części rozdziału dotyczą zatem kategoryzacji zmiennych i opisują model formalny orientacji przedsiębiorstwa na wiedzę. W kolejnej części pierwszego rozdziału pracy szczegółowo opisano metodę badawczą, służącą zarówno gromadzeniu danych, jak i ich przeanalizowaniu. Drugi rozdział pracy, to jak wspomniano, prezentacja wyników badania empirycznego. Zamieszczono w niej rezultaty obliczeń orientacji menedżerów przedsiębiorstw i samych przedsiębiorstw na wiedzę, a także związki pomiędzy poziomami orientacji na wiedzę i wynikami ekonomicznymi badanych przedsiębiorstw. Ostatni - trzeci rozdział pracy zawiera rozważania stanowiące interpretację wyników badania empirycznego na tle wyników innych badań opublikowanych w literaturze przedmiotu. W części tej zawarto również wnioski teoretyczne oraz wnioski dla praktyki gospodarczej wypływające z analizy rezultatów badania Pracę kończy aneks, w którym zamieszczono treść kwestionariusza ankietowego użytego do badania. Książka jest rezultatem pracy zespołowej, dlatego trudno jednoznacznie określić udziały poszczególnych osób tworzących ten zespół w opracowaniu całości, a nawet poszczególnych części. Niemniej jednak, można wskazać problematykę, na której członkinie zespołu były szczególnie skoncentrowane:
    zaprezentowanie problemu badawczego na tle literatury przedmiotu
    opracowanie kwestionariusza ankietowego i koncepcji doboru próby
    zredagowanie całości książki
    opracowanie koncepcji statystycznego przetworzenia danych
    wykonanie obliczeń i zaprezentowanie ich rezultatów
    opracowanie modelu badawczego i sformułowanie hipotez
    analiza i interpretacja wyników badania empirycznego.

    Spis treści:
    Wstęp
    I. KONCEPCJA BADANIA
    1. Sformułowanie problemu badawczego
    2. Model badawczy i hipotezy 2.1. Schemat modelu badawczego i hipotezy 2.1.1. Orientacja menedżera na wiedzę 2.1.2. Orientacja przedsiębiorstwa na wiedzę 2.1.3. Wyniki ekonomiczne 2.1.4. Hipotezy 2.2. Operacjonalizacja modelu badawczego dla celów pomiaru 2.2.1. Kategoryzacja zmiennych 2.2.2. Model formalny orientacji przedsiębiorstwa na wiedzę
    3. Metoda badawcza 3.1. Metoda gromadzenia danych i wybór populacji badanych przedsiębiorstw 3.2. Dobór próby i jej charakterystyka 3.3. Opis kwestionariusza ankietowego 3.4. Statystyczne metody analizy danych 3.5. Ocena rzetelności i trafności skal pomiaru orientacji na wiedzę
    II. WYNIKI BADANIA EMPIRYCZNEGO
    1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę
    2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę 2.1. Poziomy orientacji przedsiębiorstw w zakresie działań związanych z wiedzą 2.1.1. Poziom orientacji w zakresie pozyskiwania danych oraz informacji, ich aktualizacji i upowszechniania 2.1.2. Poziom orientacji w zakresie tworzenia nowej wiedzy i jej upowszechniania 2.1.3. Poziom orientacji w zakresie wykorzystania i transferu wiedzy poza przedsiębiorstwo 2.2. Współwystępowanie poziomów orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach działań 2.3. Całościowa orientacja przedsiębiorstw na wiedzę 2.3.1. Konstrukcja wskaźnika całościowej orientacji przedsiębiorstwa na wiedzę 2.3.2. Poziom całościowej orientacji przedsiębiorstw na wiedzę
    3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę
    4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw
    5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne
    6. Poziomy orientacji menedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne
    7. Poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne 7.1. Poziom orientacji na wiedzę w zakresie pozyskiwania i upowszechniania danych i informacji a wyniki ekonomiczne 7.2. Poziom orientacji na wiedzę w zakresie tworzenia i upowszechniania nowej wiedzy a wyniki ekonomiczne 7.3. Poziom orientacji na wiedzę w zakresie jej wykorzystywania i transferu poza przedsiębiorstwo a wyniki ekonomiczne
    8. Struktura orientacji przedsiębiorstwa na wiedzę a wyniki ekonomiczne
    9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę 9.1. Poziom łącznej orientacji menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę 9.2. Poziom łącznej orientacji menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne
    III. INTERPRETACJA WYNIKÓW BADANIA EMPIRYCZNEGO
    Bibliografia
    Aneks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa