CO OTRZYMUJESZ KUPUJĄC NA TEJ AUKCJI
- Pudełko z płytą CD
- Licencja dwustanowiskowa
- Każda pojedyncza licencja to 10 stanowisk pracy
- Wieczysta licencja na użytkowanie
- Pomoc techniczna e-mail i aktualizacje przez 4 miesiące
- Możliwość pracy w sieci (po zakupie większej ilości licencji)
- Zakup wielu licencji odbywa się poprzez zmianę ilości zamawianych sztuk programu
- Nieograniczona ilość danych w bazie...
- GRATIS program Asystent Zadań PL+ czyli terminarz przypominający o spotkaniach, urodzinach, rozliczeniach PIT, ZUS
Informacje ogólne
Organizer Pracy PL+ to łatwe zarządzanie zadaniami w firmie oraz sprawna organizacja i podział zadań między pracowników jak również wnikliwy sposób raportowania i analizy toczących się działań.
Program wspomaga kontrolę wykorzystania czasu pracy przez pracowników poprzez raportowanie stanu realizacji zadań, monitorowanie terminów i postępów w pracach oraz analizę kosztów pracy, kontrolę i rozliczanie czasu pracy poprzez moduł RCP.
Na każdym etapie planowania zadań dostępne są funkcje zarządzania informacjami związanymi z zadaniami takimi jak spotkania, terminy, notatki, zgłoszone problemy, postępy w pracach, pracownicy zaangażowani w pracę nad projektem.
Wbudowany moduł RCP umożliwia zarządzanie czasem pracy poszczególnych pracowników. Pracownik rozpoczynając pracę uruchamia licznik odliczający czas spędzony nad zadaniem. Jego przełożony w każdej chwili może kontrolować sposób wykorzystania czasu pracy a co za tym idzie efektywność pracy podwładnych.
System powiadomień email ułatwia kontakt z pracownikami i informowanie ich o tym co dzieje się w projekcie. Natomiast system nadawania uprawnień pozwala wydzielić grupy pracowników o różnym poziomie dostępu do danych w zależności od pełnionej funkcji, roli w projekcie, zadania.
Program ułatwia kontrolę nad posiadanymi zasobami takimi jak rzutnik, laptop, sala konferencyjna. System rezerwacji sprawdzi czy w danym czasie wskazany zasób jest dostępny oraz dokona ewentualnej rezerwacji.
W programie znajduje się również rejestr zleceń, służący do zapisywania podstawowych informacji dotyczących zlecanych prac.
Najważniejsze funkcje
- zarządzanie projektami / zadaniami
- rejestr planowanych spotkań, zaplanowanych terminów, notatek związanych z zadaniami
- rejestr zgłoszonych problemów, postępów w pracach
- rejestr zleceń, rezerwacja zasobów
- funkcje zarządzania projektem i pracownikami przez menedżerów: przydział pracowników do zadań, zespołu, nadawanie uprawnień w projekcie
- ograniczenia dostępu zwykłym pracownikom tylko do projektów / zadań im powierzonych
- moduł kontroli czasu pracy pracowników - RCP
- raporty i zestawienia ułatwiające kontrolę stanu realizacji zadań oraz monitorowanie terminów i postępów prac
- terminarz automatycznie sprawdzający i informujący o planowanych zdarzeniach
- system definiowanych powiadomień e-mail wysyłanych do pracowników
- Tworzenie nowych projektów / zadań na podstawie już istniejących projektów (kopiowanie danych)
- administracja uprawnieniami użytkowników programu, system haseł i dostępu do poszczególnych opcji programu
- praca w sieci komputerowej - baza danych SQL Firebird umożliwiająca dostęp via Internet
- Wieczysta licencja na użytkowanie programu
- ŁATWOŚĆ OBSŁUGI
Jakie Korzyści płyną ze stosowania Organizera Pracy PL+ w Twojej Firmie:
- Sprawne zarządzanie zadaniami i planowanie pracy w firmie
- Łatwe planowanie i kontrola pracy pracowników w firmie
- Pełna kontrola wykorzystania dostępnych zasobów ludzkich
- Ułatwione monitorowanie i kontrola terminów oraz postępów w pracach
- Wnikliwa Analiza kosztów prac poniesionych na wykonanie poszczególnych zadań
- Proste rozliczanie czasu pracy - moduł RCP
- Szybki kontakt z pracownikami poprzez powiadomienia e-mail
- System sprawdzania dostępności oraz rezerwacji zasobów takich jak rzutnik, sala konferencyjna
- Rejestr zleceń i podstawowych informacji o zlecanej pracy
Użytkownicy programu Organizer Pracy PL+:
- Przedsiębiorstwa usługowo - handlowe
- Firmy Informatyczne, Centra medyczne
- Przedsiębiorstwa transportowe i budowlane
- Osoby prowadzące działalność gospodarczą
- Wydawnictwa, firmy produkcyjne, serwisowe
Informacje dotyczące płatności i sposobu wysyłki:
- Program jest oryginalny, zapakowany w pudełko
- Formy płatności : przedpłata na konto bankowe. Numer konta zostanie podany wraz z potwierdzeniem dokonania przez Państwa zakupu.
- Po potwierdzeniu wpłaty program zostaje wysłany pocztą priorytetową jeszcze tego samego dnia (dni robocze).
- Na zakupiony towar wystawiamy fakturę (dołączona do przesyłki).
MatSol - Usługi Informatyczne
- Nowa Góra 133
- 32-065 Krzeszowice
- tel./fax 012 [zasłonięte] 62
- GSM +48 [zasłonięte] 438 845
- GSM +48 [zasłonięte] 438 854