Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ORGANIZATIONS IN TIME: HISTORY, THEORY, METHODS

11-03-2015, 18:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 458.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076130006
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 17:43:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54306, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49260, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61721, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39436, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96468, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54306, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49260, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61721, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39436, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96468

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Organizations in Time: History, Theory, Methods

ORGANIZATIONS IN TIME: HISTORY, THEORY, METHODS

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Marcelo Bucheli, R. Daniel Wadhwani
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 12 Dec 2013
Dimensions: 24.6 x 16.6 x 2.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: A199[zasłonięte]899

 

 

Why does history matter to our understanding of management, organizations, and markets? What theoretical insights can it offer into organizational processes? How can scholars use historical sources and methods to address research questions in management and organization studies? This book brings together leading organization scholars and business historians to examine the opportunities and challenges of incorporating historical research into the study of firms and markets. It examines the reasons for the growing interest in historically grounded research in management departments and business schools, and considers both the intellectual and practical questions the endeavour faces. The volume is divided into three parts. The first part, History and Organization Theory, considers the relationship between historical reasoning and key theoretical schools of organizational thought, including institutional theory, evolutionary theory, and critical theory. The second part, Actors and Markets, considers how historical perspective can provide researchers with insights into organizational change, entrepreneurial processes, industry emergence, and the co-evolution of states and markets. In the final section, Sources and Methods, the contributors explicate historical methodologies within the context of other approaches to studying organizations and provide concrete suggestions for researchers in the field. The introduction places these issues within the broader context of developments in the fields of business history and organization studies, and orients readers to the 'future of the past in management and organization studies.'

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STARTUP COMMUNITIES Brad Feld

 THE NEW SPIRIT OF CAPITALISM Boltanski, Chiapello

 STRATEGY: A HISTORY Lawrence Freedman

 DISTINCTION Pierre Bourdieu

 NETWORKS, CROWDS, AND MARKETS Kleinberg, Easley

 CAPITAL IN THE TWENTY-FIRST CENTURY Piketty