Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Organizational Theory, Design and Change - G.Jones

19-01-2012, 14:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 90 zł      Aktualna cena: 90 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 1997059240
Miejscowość Tłubice k. Płocka
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 13-01-2012 11:31:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY






Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Aldona GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 15:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska




Organizational Theory, Design and Change
Gareth Jones



For undergraduate and graduate courses in Organization Theory, Organizational Design, and Organizational Change/Development. This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. Business is changing at break-neck speed, so managers must be increasingly active in reorganizing their firms to gain a competitive edge. Organizational Theory, Design, and Change continues to provide students with the most up-to-date and contemporary treatment of the way managers attempt to increase organizational effectiveness. By making organizational change the centerpiece in a discussion of organizational theory and design, this text stands apart from other books on the market. The sixth edition has been updated to reflect the most recent trends in real-world managing techniques. Examples have been updated to provide vivid illustrations of such techniques in action.

Autor: Gareth Jones
Wydawnictwo: Pearson
Rok wydania: 2010
Język: polski
Stron: 543
Okładka: miękka
ISBN: 013[zasłonięte]7111
Stan: nowa

Cena detaliczna: € 82,99


Nasza cena: 89,95 zł



Organizational Theory, Design and Change - G.Jones


Nasze książki są nowe, jednak niektóre z nich to tzw. "końcówki nakładów". W związku z tym mogą zdarzyć się wśród nich egzemplarze noszące minimalne ślady lub uszkodzenia (zwykle ledwie widoczne zgniecenia lub zarysowania okładek) powstałe tytułem transportu i magazynowania.






Unistrada poleca: