Dane firmy:
Księgarnia internetowa
BookMaster_pl
ul. Stroma 18a
00-100 Warszawa
poniedziałek-piątek 10-18
Odbiór osobisty:
Każdą zakupiony produkt możesz odebrać osobiście,
oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.
|
BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane produkty są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną " o mnie".
Zapraszamy do licytacji.
Przedmiotem licytacji jest:
Organizacja zachowań zespołowych
Rutka Ryszard, Wróbel Piotr
|
|
Szczegóły:
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08200liczba stron: 264okładka: kartonowa foliowanawydawnictwo: pwewymiary: 162 x 237 mmData wydania: 2[zasłonięte]012-03Stan: NOWA, NIEUŻYWANA
|
Organizacja zachowań zespołowych opis:
Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi:- oczekiwania organizacji wobec jej uczestników,- rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników,- najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych,- kluczowe aspekty komunikacji,- kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację,- rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników,- wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, politologii, a także dla praktyków gospodarczych.
Zapraszamy
- 1. Zapoznaj się ze stroną o nas
- 2. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym produkty w trakcie transportu.
- 3. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
- 4. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
- 5. Sprawdź nasze komentarze
|