Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Organizacja sprzedaży Podręcznik - Zielińska

20-01-2012, 0:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2009548684
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 7   
Koniec: 19-01-2012 15:20:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Organizacja sprzedaży Podręcznik
dla zawodu sprzedawca. Zasadnicza Szkoła Zawodowa, Szkoła policealna.
Zielińska Halina

wydawnictwo REA
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8344-107-9
Format: 16.5x23.5cm, 210 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Organizacja sprzedaży Podręcznik :
Podręcznik opracowany zgodnie z programem nauczania dla zawodu sprzedawca, nr dopuszczenia: 522[01]/ZSZ,SP/MEN/2007.02.08 Rok dopuszczenia 2009.

Organizacja sprzedaży – podręcznik przeznaczony dlauczniów
i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach
zawodowych i szkołach policealnych.
Treści zawarte w podręczniku pozwalają uczniom i przyszłym pracownikom
handlu zdobyć aktualną wiedzę w zakresie:

• struktury handlu,
• organizacji pracy w punktach sprzedaży,
• zasad planowania i wyposażenia punktów sprzedaży,
• zaopatrzenia w towary i kształtowania asortymentu towarowego,
• określania wpływu różnych czynników na kształtowanie popytu na towary,
• zasad rozmieszczenia towarów w sali sprzedażowej i na zapleczu,
• promocji towarów i wykorzystania narzędzi promocji w strategii fi rmy,
• ochrony mienia.
Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki, tabele, schematy
poglądowe, wykresy i krzyżówki, pozwalające uczniom na efektywne przyswajanie
omawianych zagadnień.
Podręcznik został opracowany zgodnie z aktualną podstawą programową
i programem nauczania. Uwzględnia standardy wymagań egzaminacyjnych
potwierdzających kwalifi kacje zawodowe dla zawodu sprzedawca.