O firmie Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro! Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!! Do każdej książki wystawiamy paragon, a na życzenie faktury VAT. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.
Płatności Przyjmujemy wpłaty tylko przelewem na konto
Przesyłka Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Wysyłamy za granicę.
Kontakt
Napisz do nas email
Skype
Gadu-Gadu
|
Organizacja pracy w hotelarstwie cz. 1
Joanna Orłowska, Małgorzata Tkaczyk Wydawnictwo REA ISBN: [zasłonięte]978-8341-975-1, str. 0 Format: 165 X 235 mm Oprawa: broszurowa
Organizacja pracy w hotelarstwie – podręcznik przeznaczony jest dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
Materiał został podzielony na dwie części.
W części pierwszej zaprezentowano ogólne wiadomości o historii hotelarstwa na świecie i w Polsce z akcentem położonym na nowoczesne kierunki rozwoju. Zaprezentowano sylwetkę hotelarza, uwzględniając jego predyspozycje psychiczne, umiejętności komunikowania się oraz postępowanie zgodne z zasadami etyki zawodowej.
Na szczególną uwagę zasługuje rozdział dotyczący klasyfikacji i wymogów kategoryzacyjnych obiektów hotelarskich w Polsce i Europie. Zaprezentowano ważniejsze organizacje działające w hotelarstwie, podkreślono znaczenie i możliwości świadczenia usług przez zakłady hotelarskie.
W formie schematów i ilustracji pokazano urządzenia i instalacje, zgodne z obowiązującymi standardami wyposażenia technicznego zakładu hotelarskiego. Zwrócono uwagę na funkcję zakładu hotelarskiego przyjaznego dla osób niepełnosprawnych.
Na końcu każdego rozdziału znajduje się zbiór pytań i zadań o zróżnicowanym stopniu trudności, które uczniowie mogą rozwiązywać indywidualnie lub zespołowo.
Podręcznik zawiera liczne ilustracje, tabele oraz schematy, które ułatwiają przyswajanie wiedzy oraz wzbogacają jego estetykę.
W części drugiej będą omówione głównie zagadnienia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zakładem hotelarskim według ISO, zasady utrzymania porządku i czystości, funkcjonowanie działu gastronomii hotelowej z uwzględnieniem kontroli jakości żywieniowej, zgodnie z zasadami HACCP, współpraca z biurami podróży oraz przedstawiona zostanie charakterystyka parterowej części zakładu ze szczególnym uwzględnieniem działu recepcji.
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
|