Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Organizacja pracy w hotelarstwie część 2 REA

15-06-2015, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.20 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 5363318654
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-06-2015 21:51:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Organizacja pracy w hotelarstwie część 2 podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

      Organizacja pracy w hotelarstwie część 2 REA

       

      Autor
      Joanna Orłowska , Małgorzata Tkaczyk

      Opis

      Wydawnictwo Rea
      ISBN[zasłonięte]978-8344-021-8

      Warszawa 2008, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 270 str., oprawa miękka

      Organizacja pracy w hotelarstwie. W części drugiej omówiono:

      - zagadnienia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zakładem hotelarskim według ISO,

      - zasady utrzymania porządku i czystości,

      - zasady funkcjonowania działu gastronomii hotelowej z uwzględnieniem kontroli jakości żywieniowej, zgodnie z zasadami HACCP,

      - współpracę z biurami podróży,

      - charakterystykę parterowej części zakładu ze szczególnym uwzględnieniem działu recepcji.

      Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

      Spis Treści

      Wstęp
      Rozdział 1. Zarządzanie obiektem hotelarskim
      1.1. Podstawowe pojęcia organizacji w hotelarstwie
      1.2. Struktury organizacyjne zakładu hotelarskiego
      1.3. Zasady racjonalnej organizacji pracy w zakładzie hotelarskim
      1.4. Ergonomia i antropometria w pracy hotelarza
      1.5. Współpraca działów zakładu hotelarskiego
      1.6. Standardy i regulaminy hotelowe
      1.7. Nowoczesne metody zarządzania
      1.8. Jakoś ć usług hotelarskich według ISO
      1.9. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu
      Rozdział 2. Struktura organizacyjna i zadania
      w parterowej części zakładu hotelarskiego
      2.1. Działalność parterowej części zakładu
      2.1.1. Funkcje hallu recepcyjnego w obsłudze gości hotelowych
      2.1.2. Funkcja recepcji hotelowej
      2.2. Organizacja pracy w parterowej części zakładu hotelarskiego
      2.2.1. Obowiązki i zadania pracowników
      w recepcji zakładu hotelarskiego
      2.2.2. Obowiązki i zadania pracowników w hallu recepcyjnym
      2.2.3. Rezerwacja usług w zakładzie hotelarskim
      2.2.4. Przyjmowanie gości do zakładu hotelarskiego
      2.2.5. Obsługa gości w czasie pobytu w zakładzie hotelarskim
      2.2.6. Rozliczanie kosztów pobytu gości w zakładzie hotelarskim
      Rozdział 3. Czystość i porządek w zakładzie hotelarskim
      3.1. Organizowanie pracy działu utrzymania porządku i czystości w hotelu
      3.2. Stanowiska w dziale utrzymania porządku i czystości w zakładzie hotelarskim
      3.3. Wyposażenie jednostek mieszkalnych i innych
      pomieszczeń zakładu hotelarskiego
      3.4. Aranżacja i estetyka pomieszczeń noclegowych
      w zakładzie hotelarskim
      3.5. Porządkowanie jednostek mieszkalnych
      3.5.1. Środki utrzymania czystości
      3.5.2. Czyszczenie różnych powierzchni
      3.5.3. Środki pracy i sprzęt do utrzymania czystości
      3.5.4. Organizacja pracy pokojowych
      3.5.5. Porządkowanie pozostałych pomieszczeń zakładu hotelarskiego
      3.6. Bezpieczeństwo pracy w części mieszkalnej
      3.7. Odpowiedzialność materialna pracowników działu
      utrzymania porządku i czystości w zakładzie hotelarskim
      Rozdział 4. Usługi gastronomiczne w zakładzie hotelarskim
      4.1. Organizacja gastronomii hotelowej
      4.1.1. Rodzaje zakładów gastronomicznych
      4.1.2. Rodzaje usług świadczonych w zakładach gastronomicznych
      4.1.2.1. Podstawowe usługi gastronomiczne
      4.1.2.2. Dodatkowe usługi gastronomiczne
      4.1.2.3. Usługi specjalne
      4.2. System HACCP w gastronomii
      Rozdział 5. Zarządzanie turystyką i współpraca hoteli z przedsiębiorstwami turystycznymi
      5.1. Terminologia turystyczna
      5.2. Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego
      5.3. Zarządzanie turystyką w Polsce
      5.4. Przedsiębiorstwa turystyczne
      5.4.1. Współpraca zakładu hotelarskiego z wytwórcami usług turystycznych i biurami turystycznymi
      5.4.1.1. Biura turystyczne
      5.4.1.2. Przedsiębiorstwa przewozowe
      5.4.1.3. Informacja turystyczna
      5.4.1.4. Pozostali usługodawcy turystyczni
      Rozdział 6. Odpowiedzialność w zakładach hotelarskich
      6. Odpowiedzialność zakładów hotelarskich
      6.1. Konwencja Europejska o odpowiedzialności hotelarzy
      6.1.1. Przepisy prawa międzynarodowego dotyczące
      świadczenia usług hotelarskich
      6.2. Przepisy prawne w ustawodawstwie polskim
      w zakresie odpowiedzialności zakładów hotelarskich
      6.2.1. Odpowiedzialność hotelu za rzeczy wniesione przez gości hotelowych
      6.2.2. Odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie umowy
      6.2.3. Odpowiedzialność zakładu hotelarskiego za szkody na osobie
      Załącznik 1. Kodeks postępowania praktycznego Literatura

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto ING Bank Śląski:

      logo ING Bank Śląski

      81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750092 [zasłonięte] 067334

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy o dbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status:  
      [DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQVZJFjAETmEINfTF581xRCHNzUVK/6scGWMFc/1FhcGp9il2w4rhBDpJZhWzTQA/0QlYADZnuTslSgmi+QU8xYEBn0bnaQjSkadSXZ800l91OSN0LtoZsnw==[/DANE_EU]