Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ORGANIZACJA NAPRAW SPALINOWYCH TRAKCJA TABOR KOLEJ

19-05-2014, 16:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 15 zł     
Użytkownik LECHITA116
numer aukcji: 4226533454
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-05-2014 16:24:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1968
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • TYTUŁ: ORGANIZACJA NAPRAW SPALINOWYCH POJAZDÓW TRAKCYJNYCH
  • AUTOR: MICHAŁ ZAWADA
  • WYDAWCA: WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I ŁĄCZNOŚCI
  • WARSZAWA 1968
  • WYD. I
  • 300 s.

Książka wydana jako podręcznik zastępczy do nauczania przedmiotu „Organizacja napraw spalinowych pojazdów trakcyjnych" na specjalizacji „eksploatacja i naprawa spalinowych pojazdów trakcyjnych" w technikach kolejowych (podstawa: pismo Zarządu Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Komunikacji nr CSZ-13220/9/68 z dnia 26 lutego 1968 r.).
Po omówieniu pojęć podstawowych w zakresie napraw i podstawowej komórki produkcyjnej, jaką jest stanowisko robocze, podano w podręczniku system i organizacją napraw, a następnie — przez omówienie przebiegu naprawy spalinowego pojazdu trakcyjnego w poszczególnych oddziałach — zapoznano Czytelnika z całokształtem procesu naprawczego. W dalszej treści omówiono zagadnienia, które są podstawowymi czynnikami właściwej organizacji i obsługi stanowiska roboczego i mają istotny wpływ na jego wydajność i rytmiczność produkcji. Ponadto w książce opisano elementy składowe planu techniczno-przemysłowo-finansowego oraz planowania operatywnego. Książka jest przeznaczona dla uczniów specjalizacji ,,eksploatacja i naprawa spalinowych pojazdów trakcyjnych" w technikach kolejowych jako podręcznik szkolny oraz dla pracowników administracji technicznej i nadzoru Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego. Ponadto — ze względu na ogólny charakter poruszanych w niej zagadnień organizacyjnych — mogą z niej w dużym stopniu korzystać uczniowie techników kolejowych specjalizacji „trakcja elektryczna" oraz „eksploatacja i naprawa taboru kolejowego".

SPIS TREŚCI
Przedmowa
Rozdział 1. Wiadomości wstępne
1.1. Pojęcia podstawowe
1.1.1. Pojęcia konstrukcyjne
1.1.2. Pojęcia technologiczne
1.1.3. Pojęcia produkcyjne
1.2. Istota i cel organizacji napraw
1.3. Rozwój produkcji i napraw
1.4. System i metoda napraw
Rozdział 2. Organizacja napraw
2.1. Podstawowe kierunki organizacji napraw
2.2. Specjalizacja i kooperacja
2.3. Naprawa metodą wymienności
2.4. Formy naprawy (produkcji)
2.5. Struktura administracyjno-produkcyjna ZNTK
2.6. Generalny plan zakładów naprawczych spalinowych pojazdów trakcyjnych
2.7. Stanowisko robocze
Rozdział 3. Naprawa spalinowych pojazdów trakcyjnych
3.1. Przebieg naprawy
3.2. Oddział wózków
3.3 Oddział zestawów kołowych
3.4. Oddział silników spalinowych
3.5. Oddział maszyn i aparatów elektrycznych
3.6. Montownia
3.7. Stacja prób
3.8. Przeglądy okresowe
Rozdział 4. Technologiczne przygotowanie napraw
4.1. Techniczne przygotowanie napraw
4.2. Znaczenie technologicznego przygotowania napraw
4.3. Przebieg technologicznego przygotowania rozbiórki i montażu
4.4. Przebieg technologicznego przygotowania regeneracji i produkcji części
4.5. Pomoce warsztatowe
4.6. Dokumentacja technologiczna
4.7. Dyscyplina technologiczna
Rozdział 5. Techniczne normowanie pracy
5.1. Znaczenie technicznego normowania pracy
5J2,. Klasyfikacja czasu roboczego
5.3. Skład normy czasu pracy
5.4.. Metody ustalania norm czasu pracy
5.5. Metody obserwacji i pomiaru czasu
5.6. Zasady opracowywania normatywów i ustalania norm czasu pracy
Rozdział 6. Transport wewnątrzzakładowy
6.1. Znaczenie transportu
6.2. Nośniki
6.3. Systemy przejazdów
6.4. Wskaźniki techniczno-ekonomiczne
6.5. Kaszty transportu
6.6. Transport międzyoddziałowy
6.7. Transport wewnątrzoddziałowy
6.8. Kierownictwo transportu
Rozdział 7. Kontrola techniczna
7.1. Zadania
7.2. Przedmiot kontroli
7.3. Organizacja kontroli
7.4. Technologiczne przygotowanie kontroli. Reklamacje
7.5. Ekonomika kontroli napraw
Rozdział 8. Regeneracja części
8.1. Metody i sposoby regeneracji części
8.2. Wybór optymalnego sposobu regeneracji części
Rozdział 9. Gospodarka narzędziowa
9.1. Zadania
9.2. Klasyfikacja i znakowanie
9.3. Normy zużycia
9.4. Planowanie zużycia
9.5. Gospodarka magazynowa
9.6. Eksploatacja narzędzi
9.7. Regeneracja narzędzi
9.8. Współpraca wykonawczych komórek narzędziowni
Rozdział 10. Gospodarka materiałowa
10.1. Zadania i organizacja
10.2. Podział materiałów
10.3. Planowanie i zaopatrywanie
10.4. Dysponowanie materiałami i wstępna kontrola ich zużycia
10.5. Gospodarka magazynowa
10.6. Wskaźniki techniczno-ekonomiczne
Rozdział 11. Gospodarka maszynowa
11.1. Zadania gospodarki maszynowej
11.2. System PZR i planowanie remontów
11.3. Techniczne przygotowanie remontów
11.4. Wykonanie remontów
11.5. Kontrola jakości
11.6. Gospodarka smarownicza
11.7. Ewidencja
11.8. Paszportyzacja
Rozdział 12. Planowanie
12.1. Podstawy planowania
12.2. Plan produkcji
12.3. Plan postępu techniki
12.4. Plan zaopatrzenia materiałowo-technicznego
12.5. Plan zatrudnienia i płac
12.6. Plan kosztów własnych
12.7. Plan finansowy
12.8. Planowanie operatywne
Bibliografia

  • SPOSÓB ŁĄCZENIA KARTEK: KLEJONA
  • STAN DOBRY, DWA NADDARCIA OKŁADKI NA GRZBIECIE
  • Z POWODÓW ZDROWOTNYCH WYSYŁAM PRZESYŁKI TYLKO W SOBOTĘ RANO, ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAM

  • GABARYT B (WG POCZTY POLSKIEJ - WIELKOŚĆ PRZESYŁKI W STOSUNKU DO SKRZYNKI POCZTOWEJ)
  • KOSZT WYSYŁKI TO WAGA KSIĄŻKI I GABARYT (WG CENNIKA POCZTY POLSKIEJ) + KOPERTA BĄBELKOWA 1,00 ZŁ
  • LIST EKONOMICZNY JEST NIEREJESTROWANY PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ

  • ŁJ