Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Organizacja i zarządzanie w przemyśle (wyd.2, 2011

09-07-2015, 11:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik polskaksiegarnia
numer aukcji: 5497506014
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 1   
Koniec: 09-07-2015 11:31:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Organizacja i zarządzanie w przemyśle (wyd.2, 2011)


Organizacja i zarządzanie w przemyśle (wyd.2, 2011)


34,90 zł

  • Wydawca: Politechnika Śląska
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33581
  • Autor: Gajdzik Bożena
  • Rok wydania: 2011

rok wydania: 2011 (wyd.2) stron: 272 format: B5 oprawa: miękka W podręczniku przedstawiono podstawowe metody organizacji pracy i zarządzania przedsiębiorstwem przemysłowym. Książka składa się z siedmiu rozdziałów. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano przedsiębiorstwo na tle otoczenia i omówiono podstawowe metody analizy strategicznej. W kolejnym opisano komponenty zarządzania strategicznego, w tym strategiczną kartę wyników. Rozdział trzeci poświęcono zagadnieniom struktur organizacyjnych. W następnym omówiono koncepcję zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie. Problematyce zarządzania jakością poświęcono rozdział piąty. W rozdziale szóstym scharakteryzowano najważniejsze wymogi zarządzania środowiskowego. Rozdział ostatni poświęcono zagadnieniom ciągłego doskonalenia metod i organizacji zarządzania przedsiębiorstwem Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni na kierunkach związanych z zarządzaniem i inżynierią produkcji, słuchaczy w szkołach biznesu i menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych. SPIS TREŚCI: Wstęp 5 Rozdział 1. Przedsiębiorstwo przemysłowe i jego otoczenie 7 1.1. Przedsiębiorstwo przemysłowe 7 1.2. Otoczenie i czynniki sukcesu przedsiębiorstwa 15 1.3. Analiza przedsiębiorstwa i otoczenia 28 1.3.1. Metody analizy makrootoczenia 29 1.3.2. Metody analizy sektora konkurencyjnego przedsiębiorstwa 32 1.3.3. Metody analizy wnętrza przedsiębiorstwa 37 Rozdział 2. Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie 49 2.1. Istota zarządzania strategicznego 49 2.2. Typologia strategii 52 2.3. Wytyczne do formułowania i wdrażania strategii 57 2.4. Strategiczna karta wyników 62 Rozdział 3. Zmiany w strukturze przedsiębiorstwa 67 3.1. Klasyczne struktury 67 3.2. Horyzontalne struktury 73 3.3. Przedsiębiorstwo wirtualne 77 Rozdział 4. Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwie 85 4.1. Przygotowanie produkcji 85 4.2. Zarządzanie systemem produkcyjnym 96 4.3. Ergonomia i bezpieczeństwo pracy 103 4.4. Ergonomia stanowiska roboczego 108 Rozdział 5. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie 114 5.1. Podstawowe zasady idei jakości 114 5.2. Instrumenty zarządzania jakością 124 5.3. System zarządzania jakością 135 5.4. Kompleksowe Zarządzanie Jakością - TQM 140 Rozdział 6. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie 148 6.1. Istota zarządzania środowiskowego 148 6.2. Wymagania Dyrektywy IPPC 155 6.3. Strategia Czystszej Produkcji 160 6.4. System zarządzania środowiskowego 164 6.5. Zintegrowane systemy zarządzania 171 Rozdział 7. Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie 175 7.1. Zarządzanie zmianą 175 7.2. Benchmarking 179 7.3. Franchising 183 7.4. Outsourcing 187 7.5. Reengineering 194 7.6. Just in time 196 7.7. Kanban 197 7.8. Kazein 199 7.9. Lean Management 202 7.10. Time Based Management 203 7.11. Elastyczne systemy produkcji 204 7.12. Systemy komputerowe w przedsiębiorstwie 206 7.13. Doskonalenie i rozwój przedsiębiorstwa 214 Aneks 218 Załącznik 1. Analiza SWOT/TOWS 218 Załącznik 2. Analiza benchmarkingowa 229 Załącznik 3. Wykres Ishikawy 234 Załącznik 4. Analiza 5 sił Portera 236 Załącznik 5. Analiza FMEA 241 Załącznik 6. Leksykon pojęć nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem 249 Bibliografia 260