Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ORGANIZACJA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH W PRZEDSIĘBIORSTW

06-10-2014, 0:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4.40 zł     
Użytkownik deszczulka
numer aukcji: 4581221456
Miejscowość Ostróda
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-10-2014 21:59:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.15 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARTA ZIACIKOVA - ORGANIZACJA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE.
FORMY WSPÓŁPRACY Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI

Książka z korespondencyjnego Kursu Promocji i Aktywnych Metod Sprzedaży.

Wydawnictwo Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa, 1995 rok.

Stan książki dobry+, małe pieczątki Dar Czytelników, zagiecia na okładce.

64 strony.

Spis treści (główne rozdziały):
1. Pojęcia podstawowe
2. Organizacja działań promocyjnych w przedsiębiorstwie
3. Rynek usług promocyjnych
4. Czy potrzebne są agencje reklamowe
5. Jak wybrać właściwą agencję
6. Jak współpracować z agencją reklamową
7. Przykład do studiowania
8. Perspektywy usług promocyjnych w Polsce
- Największe agencje reklamowe w Polsce
- Odpowiedzi na pytania kontrolne

Przy zakupie pojedyńczej pozycji możliwa jest także wysyłka listem ekonomicznym w cenie 5,90 - jednak tylko na wyłączną odpowiedzialność kupującego.

Po zakończeniu aukcji wraz z informacją o wygranej otrzymasz dane potrzebne do zakończenia transakcji.

Przed licytacją zapoznaj się ze stroną o mnie.