Książka stanowi znakomity podręcznik dla wszystkich osób kreujących bezpieczne i przyjazne dla człowieka środowisko pracy.
Autorzy skupiają się na przybliżeniu sposobów tworzenia bezpiecznych stanowisk pracy przy wykorzystaniu ergonomii oraz organizacji i zarządzania.
W poszczególnych rozdziałach książki zaprezentowany został rozwój i formy organizacji pracy oraz omówione funkcje zarządzania, planowania, motywowania, kontrolowania, jak też marketingu.
Książka przybliża również zagadnienia wdrażania i integracji procedur zapewniających tworzenie odpowiedniego środowiska pracy z uwzględnieniem systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczną i higieniczną pracą wraz z analizą kosztów i korzyści związanych z wprowadzaniem tych procedur.
Informacje dodatkowe: Autorzy: Stanisław Wieczorek, Paweł Żukowski Format: B5, 240 stron, oprawa miękka foliowana Wydanie: II - 2011 rok
Spis treści - podstawowe zagadnienia:
1. ROZWÓJ NAUKI O ORGANIZACJI PRACY
2. PODSTAWOWE ZASADY ORGANIZACJI PRACY
3. PODSTAWOWE FORMY ORGANIZACJI PRACY
4. ORGANIZACJA BEZPIECZNEGO STANOWISKA PRACY
5. PODSTAWOWE FUNKCJE, ZASADY I METODY ZARZĄDZANIA
6. WDRAŻANIE I INTEGRACJA SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
7. KOSZTY I KORZYŚCI ZWIĄZANE Z WDROŻENIEM I UTRZYMANIEM
SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
Pobierz szczegółowy - SPIS TREŚCI
Zapraszamy na inne aukcje naszej firmy!
|