Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ORBITREK LAUBR TRENINGOWY MAGNETYCZNY STACJONARNY

20-06-2015, 8:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 275 zł     
Użytkownik SKLEP-SPORTLINE
numer aukcji: 5286836013
Miejscowość Chmielno
Wyświetleń: 11   

Dodatkowe informacje:
Marka: Inna marka
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 55.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzęt fitnessDyscypliny sportowe Sprzęt turystyczny Plecaki i torby Sprzęt siłowy Elektronika Rowery Medycyna sportowa Gry i zabawy Odzież

SPORT-LINE ORBITREK MAGNETYCZNY DELTA CROSS

SPECYFIKACJA: Producent: LAUBR Magnetyczny opór koła zamachowego Koło zamachowe 6 kg Pomiar pulsu w kierownicy Cicha praca Rolki transportowe Wzmocniony mechanizm koła zamachowego waga netto/brutto: 51/54 kg Podpórka na smartfon/ tablet/ książkę GWARANCJA

WYMIARY: 117 x 62 x 166 (cm) Max obciążenie: 120 kg

FUNKCJE KOMPUTERA: Czas Prędkość Spalane kalorie Dystans Scan Puls

 Koło zamachowe gwarantuje duży zakres regulacji oporu oraz płynną pracę mechanizmu.

Solidność, estetyczne wykonanie i cicha praca sprawiają, że trening będzie należał do przyjemności. Czytelny komputer z prostą obsługą pozwala na łatwą kontrolę funkcji. Wygodne pokrętło pozwala łatwo dostosować opór do potrzeb ćwiczącego.

ZALETY: Zmniejszona ilość tkanki tłuszczowej Zwiększona odporność na stres Zwiększona wydolność organizmu Smuklejsze mięśnie ud, łydek, pośladków oraz brzucha Likwidacja celullitu Poprawione samopoczucie

Orbitreki treningowe często wykorzystywane są do rehabilitacji ruchowej po operacji lub przy wykonywaniu ćwiczeń fitness. Bardzo dobrze sprawdzają się też jako stanowisko do rozgrzewki w domowej siłowni.

CZYM SIĘ RÓŻNI MECHANIZM MECHANICZNY OD MAGNETYCZNEGO?

MAGNETYCZNY mechanizm oporowy w przeciwieństwie do orbitreków z oporem mechanicznym, daje opór za pomocą działania systemu magnetycznego, który generuje opór bez sił mechanicznych dzięki czemu nie trzeba wymieniać często zrywających się pasków klinowych,a  cały ruch  niezależnie od położenia pedałów odbywa się z tym samym oporem.