ORBITREK CROSSTRAINER
KETTLER
UNIX PX
Stały wzrost formy! Na podświetlanym wyświetlaczu z regulowanym kątem
nachylenia w każdej chwili można kontrolować osiem funkcji, w tym tętno i
zużycie energii. Jedną z zalet tego modelu jest magnetyczny system
hamowania sterowany silnikiem. Dodatkowo technologia EXT i HEART RATE
LIGHT.
SPECYFIKACJA
Komputer treningowy |
Dowolnie skalowane programy wydajnościowe |
6 |
Górna granica tętna |
Wyświetlanie procentowe oraz optyczny i akustyczny sygnał ostrzegawczy |
Kompatybilny z systemem POLAR odbiornik tętna, 5kHz, zintegrowany |
tak |
Liczba programów treningowych |
8 |
Odporna na pot klawiatura foliowa |
Tak |
Pomiar czasu, odcinek treningowy, odcinek całkowity, prędkość, kadencja |
tak |
Pomiar tętna |
Czujniki tętna w uchwytach, w zestawie klips na ucho, opcjonalnie pas na klatkę piersiową |
Pomiar tętna w fazie spoczynku z oceną sprawności |
tak |
Programy treningowe sterowane tętnem |
1 |
Ręczne sterowanie obciążeniem |
tak |
Sterowanie parametrami |
tak |
Trening w strefie docelowej (FAT / FIT / MANUELL) |
tak |
Wartości średnie na koniec treningu |
tak |
Wyświetlacz |
LCD, 3-kolorowe podświetlenie |
Wyświetlacz ciągły |
8 funkcji |
Wyświetlacz graficzny |
Profil obciążenia + funkcja HeartRateLight |
Zużycie energii |
Tak (zależnie od stopnia hamowania) |
Dane techniczne |
Klasa DIN EN |
DIN EN 957-1/9, klasa HB |
Maks. obciążenie wagowe |
150 kg |
Przełożenie |
1 : 11 |
Regulacja mocy |
Zależnie od liczby obrotów |
Rozstaw podstaw na stopy / długość kroku / wysokość elipsy w mm |
278 / 480 / 140 |
System hamowania |
Magnes (sterowany silnikiem) |
System koła zamachowego |
ok. 20 kg |
System napędowy |
Tarcza napędowa / pas z żebrowaniem wzdłużnym |
Wymiary po rozłożeniu (dł./sz./w. w cm) |
144 / 56 / 162 |
Zakres mocy |
1 - 15 (sterowanie komputerowe) |
Zasilanie elektryczne |
Zasilanie sieciowe (230 V) |
Wyposażenie |
Dodatkowy pałąk/uchwyt |
tak |
Kolor |
Jasnoszary / czarny |
Kółka transportowe |
Tak |
Powierzchnia do stąpania |
Technologia EXT |
Wyrównanie wysokości |
tak |
Łożyskowane przeguby |
Kulkowe łożysko wahliwe w przegubach tarczowych, podwójne łożysko kulkowe |
![](http://pl.sport.kettler.net/typo3temp/GB/26f9f6bf0f_1.jpg)
![](http://pl.sport.kettler.net/typo3temp/GB/5e40<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>239_1.jpg)
![](http://s1.fotowrzut.pl/9CKVDW9VG6/1.jpg)
![](http://s1.fotowrzut.pl/985HTPKRNM/1.jpg)
![](http://s1.fotowrzut.pl/I4H29HONWA/1.jpg)