Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oracle9i. Podręcznik administratora baz danych /FV

11-03-2012, 21:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 79.99 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 2114254263
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 10   
Koniec: 12-03-2012 01:53:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Oracle9i. Podręcznik administratora baz danych

Autorzy: Kevin Looney, Marlene Theriault
Tytuł oryginału: Oracle9i DBA Handbook
Tłumaczenie: Bartłomiej Garbacz, Sławomir Dzieniszewski
ISBN: 83-7361-063-4
Data wydania: 05/2003
Stron: 1016

Stan: bardzo dobry

Opis książki
-----------------------------------------------
Jak sprawić, aby najważniejsze firmowe systemy internetowe i e-biznesowe były wszechstronne, bezpieczne i łatwo dostępne? Wydana przez Helion, a pierwotnie przez wydawnictwo OraclePress książka "Oracle9i. Podręcznik administratora baz danych" odpowiada na te pytania, wyjaśniając, jak przygotować i obsługiwać rozbudowaną i intensywnie wykorzystywaną bazę danych oraz jak wykorzystać w pełni nowe narzędzia i możliwości, których dostarcza Oracle9i.

Kevin Looney i Marie Thieriault, dwoje znakomitych ekspertów w dziedzinie Oracle, opisują tutaj podstawy działania systemu i dostarczają licznych, zaczerpniętych z życia przykładów oraz prezentują wiele użytecznych technik ułatwiających obsługę systemu Oracle. Książką ta jest niezbędną pozycją w bibliotece każdego administratora baz danych Oracle.

Wewnątrz między innymi:
    * Tworzenie i konfigurowanie bazy danych z wykorzystaniem narzędzia Database Configuration Assistant systemu Oracle9i
    * Monitorowanie i strojenie pamięci, wykorzystania plików, transakcji oraz zapytań
    * Implementowanie w systemie segmentów wycofania lub automatycznego zarządzania wycofywanymi danymi wprowadzonego w Oracle9i
    * Sposoby przenoszenia aplikacji oraz zmieniania otwartych tabel bazy danych
    * Diagnozowanie i optymalizacja działania systemu z pomocą pakietu STATSPACK
    * Implementowanie jak najlepszych procedur bezpieczeństwa i obserwacja bazy danych
    * Automatyzacja procedur tworzenia rezerwowych kopii korzystając z programu RMAN
    * Wykorzystanie partycjonowania do radzenia sobie z wielkimi bazami danych
    * Rozdzielanie zadań i danych pomiędzy różne serwery działające w sieci korzystając z Oracle Net
    * Korzystanie z serwera aplikacji Oracle9iAS, który pozwalają na poprawienie wszechstronności i dostępności bazy danych oraz na łatwiejsze jej rozbudowę  
3ds max 4 Techniki modelowania
Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds max 4 Bible
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur
ISBN: 83-7197-664-X
Data wydania: 04/2002
Stron: 320
Zawiera CD-ROM

Stan: jak nowa

Z opisu wydawcy:
--------------------------------------------
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.
 
 
 
Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.
 
 
 
Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.
 
 
 
Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.