Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ORA ET LABORA__ TARGOWO___ GDAŃSK

27-01-2012, 5:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik Sedz74
numer aukcji: 2061615020
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 144   
Koniec: 26-01-2012, 19:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TAR F1



KONTAKT:


[zasłonięte]@wp.pl

gg:
[zasłonięte]88909


BIERZEMY UDZIAŁ W PROGRAMIE:





WYSYŁKA:



PRZESYŁKA  PRIORYTETOWA -15 zł
PACZKA  POBRANIOWA - 19 zł




PRZESYŁKA KURIERSKA - 25zł
PRZESYŁKA  POBRANIOWA- 30zł


Wysyłka następuje w dni robocze do 24h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, zazwyczaj tego samego dnia w przypadku zaksięgowania wpłaty do godziny 12:00

Nie wysyłamy paczek w weekendy i święta.

W przypadku zakupu kilku przedmiotów, za przesyłkę płacisz  TYLKO RAZ!




KONTO  BANKOWE:


77 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 619344




POZOSTAŁE  NASZE AUKCJE 






ORA ET LABORA


Ora et Labora (łac. módl się i pracuj) jest grą osadzoną swoją fabułą w średniowiecznym klasztorze. Każdego dnia mnisi modlą się. Przede wszystkim jednak ciężko pracują, zarówno w murach swojego klasztoru jak i poza nim. 

Gracze wcielają się w role opatów i wysyłają podległych sobie mnichów (przeora i dwóch braci zakonnych) do budynków, w których wytwarzane są różnego rodzaju dobra. Ilość wytwarzanych dóbr wskazuje kierat na kole produkcji.
Gracze wysyłają mnichów również do budynków, w których dobra podstawowe są ulepszane. (Przykładowo: w Mielerzu torf przetwarzany jest na opał).

Na początku gracze posiadają jedynie małą prowincję zakonną, czyli skrawek ziemi (w postaci planszy 2x5 pól) porośnięty częściowo lasem, a w części pokryty torfowiskiem. Prowincja ta jednak będzie w przyszłości rozwijana poprzez zakup kolejnych terenów.

Gra przerywana jest pięciokrotnie w celu przeprowadzenia fazy osad, podczas której gracze mogą budować w swoich prowincjach osady. Dzięki umieszczaniu ich w sąsiedztwie budynków o wysokiej wartości gracze mają możliwość zdobycia bardzo dużej liczby dodatkowych punktów zwycięstwa.

Budynki i osady mogą być budowane niemal na każdym pustym polu prowincji. Najważniejszy wyjątek stanowią budynki klasztorne (dla odróżnienia oznaczone intensywnym kolorem tła pola z nazwą budynku oraz pola z ikonami), które muszą do siebie przylegać. To powoduje, że w trakcie gry klasztory stają się coraz większe.



Zawartość pudełka:



Plansze:

  • 2 plansze - koła produkcji (tylko jedno z nich jest potrzebne do rozgrywki)
  • 2 identyczne kieraty służące do nadawania wartości polom na kole produkcji
  • (z których również tylko jedno jest potrzebne do rozgrywki)
  • 4 plansze terenu: prowincja zakonna (jedna dla każdego gracza)
  • 9 plansz terenu: zagon (o koszcie: 2, 3, 4, 4, 5, 5, 6, 7, 8 monet)
  • 9 plansz terenu: areał (o koszcie: 3, 4, 4, 5, 5, 5, 6, 6, 7 monet)


450 żetonów:

  • 40 żetonów „torf” – „opał” na odwrocie
  • 40 żetonów „owca” – „mięso” na odwrocie
  • 45 żetonów „zboże“ – „słoma“na odwrocie
  • 45 żetonów „drewno“ – „whisky“ (tylko w wariancie irlandzkim) na odwrocie
  • 55 żetonów „glina“ – „ceramika“ na odwrocie
  • 45 żetonów „1 moneta“ – „księga“na odwrocie
  • 30 żetonów „5 monet“ – „relikwia“na odwrocie
  • 40 żetonów „kamień“ – „ornament“na odwrocie
  • 30 żetonów „winogrono“ (tylko w wariancie francuskim) – „wino“na odwrocie
  • 30 żetonów „mąka“ (tylko w wariancie francuskim) – „chleb“na odwrocie
  • 40 żetonów „słód“ (tylko w wariancie irlandzkim) – „piwo“na odwrocie
  • 8 żetonów „cud“ – mnożnik „x5” na odwrocie
  • 2 żetony gracza rozpoczynającego (używane w wariancie trzyosobowym oraz
  • czteroosobowym; po jednym dla wariantów: francuskiego i irlandzkiego


110 kart:

  • 41 kart budynków (z wersją dla wariantu francuskiego z jednej, a irlandzkiego z drugiej strony)
  • 32 karty osad (dla każdego gracza zestaw ośmiu różnych osad)
  • 37 kart „las“ – „torfowisko“ na odwrocie


Dodatkowo:

  • po 3 pionki mnichów w czterech kolorach (2x brat zakonny oraz 1x przeor)
  • 9 znaczników dóbr w różnych kolorach i kształtach
  • 1 turkusowy znacznik fazy osad w kształcie domku (wykorzystywany do wskazywania kolejnej fazy osad)
  • 2 złączki do przymocowania kieratu do koła produkcji
  • 1 instrukcja: Przygotowanie do gry
  • 1 czterostronnicowa instrukcja: Wprowadzenie do gry
  • 1 ośmiostronnicowa Instrukcja szczegółowa (którą właśnie czytasz)
  • 1 dwunastostronnicowa lista wszystkich budynków i osad zawierająca dokładne opisy działania oraz podpowiedzi strategii ich wykorzystania
  • 4 karty pomocy dla graczy (pierwsza strona zawiera zestawienie możliwych akcji, zestawienie żetonów dóbr oraz typy terenów; na odwrocie zawarty jest spis budynków)
  • 1 notes z tabelą podsumowania zdobytych punktów
  • 15 woreczków strunowych



Wiek: 12+
Liczba Graczy: 1 - 4 graczy
Czas Gry: 60-180 minut
Projektant:    Uwe Rosenberg
Instrukcja: Polska
Wydanie: Polskie

 
ZAPRASZAMY  NA NASZE  POZOSTAŁE AUKCJE