KONTAKT:
[zasłonięte]@wp.pl
gg:[zasłonięte]88909
BIERZEMY UDZIAŁ W PROGRAMIE:
WYSYŁKA:
PRZESYŁKA PRIORYTETOWA -15 zł
PACZKA POBRANIOWA - 19 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA - 25zł
PRZESYŁKA POBRANIOWA- 30zł
Wysyłka następuje w dni robocze do 24h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, zazwyczaj tego samego dnia w przypadku zaksięgowania wpłaty do godziny 12:00
Nie wysyłamy paczek w weekendy i święta.
W przypadku zakupu kilku przedmiotów, za przesyłkę płacisz TYLKO RAZ!
KONTO BANKOWE:
77 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 619344
POZOSTAŁE NASZE AUKCJE
|
|
ORA ET LABORA
Ora et Labora (łac. módl się i pracuj) jest grą osadzoną swoją fabułą w średniowiecznym klasztorze. Każdego dnia mnisi modlą się. Przede wszystkim jednak ciężko pracują, zarówno w murach swojego klasztoru jak i poza nim.
Gracze wcielają się w role opatów i wysyłają podległych sobie mnichów (przeora i dwóch braci zakonnych) do budynków, w których wytwarzane są różnego rodzaju dobra. Ilość wytwarzanych dóbr wskazuje kierat na kole produkcji.
Gracze wysyłają mnichów również do budynków, w których dobra podstawowe są ulepszane. (Przykładowo: w Mielerzu torf przetwarzany jest na opał).
Na początku gracze posiadają jedynie małą prowincję zakonną, czyli skrawek ziemi (w postaci planszy 2x5 pól) porośnięty częściowo lasem, a w części pokryty torfowiskiem. Prowincja ta jednak będzie w przyszłości rozwijana poprzez zakup kolejnych terenów.
Gra przerywana jest pięciokrotnie w celu przeprowadzenia fazy osad, podczas której gracze mogą budować w swoich prowincjach osady. Dzięki umieszczaniu ich w sąsiedztwie budynków o wysokiej wartości gracze mają możliwość zdobycia bardzo dużej liczby dodatkowych punktów zwycięstwa.
Budynki i osady mogą być budowane niemal na każdym pustym polu prowincji. Najważniejszy wyjątek stanowią budynki klasztorne (dla odróżnienia oznaczone intensywnym kolorem tła pola z nazwą budynku oraz pola z ikonami), które muszą do siebie przylegać. To powoduje, że w trakcie gry klasztory stają się coraz większe.
Zawartość pudełka:
Plansze:
- 2 plansze - koła produkcji (tylko jedno z nich jest potrzebne do rozgrywki)
- 2 identyczne kieraty służące do nadawania wartości polom na kole produkcji
- (z których również tylko jedno jest potrzebne do rozgrywki)
- 4 plansze terenu: prowincja zakonna (jedna dla każdego gracza)
- 9 plansz terenu: zagon (o koszcie: 2, 3, 4, 4, 5, 5, 6, 7, 8 monet)
- 9 plansz terenu: areał (o koszcie: 3, 4, 4, 5, 5, 5, 6, 6, 7 monet)
450 żetonów:
- 40 żetonów „torf” – „opał” na odwrocie
- 40 żetonów „owca” – „mięso” na odwrocie
- 45 żetonów „zboże“ – „słoma“na odwrocie
- 45 żetonów „drewno“ – „whisky“ (tylko w wariancie irlandzkim) na odwrocie
- 55 żetonów „glina“ – „ceramika“ na odwrocie
- 45 żetonów „1 moneta“ – „księga“na odwrocie
- 30 żetonów „5 monet“ – „relikwia“na odwrocie
- 40 żetonów „kamień“ – „ornament“na odwrocie
- 30 żetonów „winogrono“ (tylko w wariancie francuskim) – „wino“na odwrocie
- 30 żetonów „mąka“ (tylko w wariancie francuskim) – „chleb“na odwrocie
- 40 żetonów „słód“ (tylko w wariancie irlandzkim) – „piwo“na odwrocie
- 8 żetonów „cud“ – mnożnik „x5” na odwrocie
- 2 żetony gracza rozpoczynającego (używane w wariancie trzyosobowym oraz
- czteroosobowym; po jednym dla wariantów: francuskiego i irlandzkiego
110 kart:
- 41 kart budynków (z wersją dla wariantu francuskiego z jednej, a irlandzkiego z drugiej strony)
- 32 karty osad (dla każdego gracza zestaw ośmiu różnych osad)
- 37 kart „las“ – „torfowisko“ na odwrocie
Dodatkowo:
- po 3 pionki mnichów w czterech kolorach (2x brat zakonny oraz 1x przeor)
- 9 znaczników dóbr w różnych kolorach i kształtach
- 1 turkusowy znacznik fazy osad w kształcie domku (wykorzystywany do wskazywania kolejnej fazy osad)
- 2 złączki do przymocowania kieratu do koła produkcji
- 1 instrukcja: Przygotowanie do gry
- 1 czterostronnicowa instrukcja: Wprowadzenie do gry
- 1 ośmiostronnicowa Instrukcja szczegółowa (którą właśnie czytasz)
- 1 dwunastostronnicowa lista wszystkich budynków i osad zawierająca dokładne opisy działania oraz podpowiedzi strategii ich wykorzystania
- 4 karty pomocy dla graczy (pierwsza strona zawiera zestawienie możliwych akcji, zestawienie żetonów dóbr oraz typy terenów; na odwrocie zawarty jest spis budynków)
- 1 notes z tabelą podsumowania zdobytych punktów
- 15 woreczków strunowych
Wiek: 12+
Liczba Graczy: 1 - 4 graczy
Czas Gry: 60-180 minut
Projektant: Uwe Rosenberg
Instrukcja: Polska
Wydanie: Polskie
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE
|