CENTRUM HOBBYSTYCZNE "STREFA"
Centrum Hobbystyczne "Strefa" mieści się w Bielsku-Białej, przy ulicy Gazowniczej 21A (w pobliżu galerii handlowej "Sfera"). Prowadzimy sprzedaż towarzyskich gier hobbystycznych: planszowych, plenerowych, bitewnych , kolekcjonerskich gier karcianych, wraz z akcesoriami. Mamy także największy w regionie dział modelarski, z bogatą ofertą modeli plastikowych, kartonowych i kolejek Piko.
Nasz sklep to także miejsce do gry - mamy ponad 200 metrów kwadratowych powierzchni! Każdego dnia w godzinach pracy sklepu udostępniamy miejsce do rozgrywek - w tym profesjonalne stoły z elementami makiet do gier bitewnych. Organizujemy eventy: wieczory i noce z grami planszowymi, warsztaty modelarskie, konkursy i turnieje. Kupując nasze produkty w sklepie stacjonarnym zawsze możecie liczyć na fachową poradę i naukę zasad!
|
COŚ WIĘCEJ O OFEROWANYM PRODUKCIE:
OPIS GRY Módl się i pracuj. Ora et Labora (łac. módl się i pracuj) jest grą osadzoną swoją fabułą w średniowiecznym klasztorze. Każdego dnia mnisi modlą się. Przede wszystkim jednak ciężko pracują, zarówno w murach swojego klasztoru jak i poza nim. Gracze wcielają się w role opatów i wysyłają podległych sobie mnichów (przeora i dwóch braci zakonnych) do budynków, w których wytwarzane są różnego rodzaju dobra. Ilość wytwarzanych dóbr wskazuje kierat na kole produkcji. Gracze wysyłają mnichów również do budynków, w których dobra podstawowe są ulepszane. (Przykładowo: w Mielerzu torf przetwarzany jest na opał). Na początku gracze posiadają jedynie małą prowincję zakonną, czyli skrawek ziemi (w postaci planszy 2x5 pól) porośnięty częściowo lasem, a w części pokryty torfowiskiem. Prowincja ta jednak będzie w przyszłości rozwijana poprzez zakup kolejnych terenów. Gra przerywana jest pięciokrotnie w celu przeprowadzenia fazy osad, podczas której gracze mogą budować w swoich prowincjach osady. Dzięki umieszczaniu ich w sąsiedztwie budynków o wysokiej wartości gracze mają możliwość zdobycia bardzo dużej liczby dodatkowych punktów zwycięstwa. Budynki i osady mogą być budowane niemal na każdym pustym polu prowincji. Najważniejszy wyjątek stanowią budynki klasztorne (dla odróżnienia oznaczone intensywnym kolorem tła pola z nazwą budynku oraz pola z ikonami), które muszą do siebie przylegać. To powoduje, że w trakcie gry klasztory stają się coraz większe.
Zajrzyj po więcej informacji do serwisu Boardgamegeek.com (j. angielski): KLIK! ------------------------------------------------ PUDEŁKO ZAWIERA: - Plansze:
- 2 plansze - koła produkcji (tylko jedno z nich jest potrzebne do rozgrywki),
- 2 identyczne kieraty służące do nadawania wartości polom na kole produkcji (z których również tylko jedno jest potrzebne do rozgrywki),
- 4 plansze terenu: prowincja zakonna (jedna dla każdego gracza),
- 9 plansz terenu: zagon (o koszcie: 2, 3, 4, 4, 5, 5, 6, 7, 8 monet),
- 9 plansz terenu: areał (o koszcie: 3, 4, 4, 5, 5, 5, 6, 6, 7 monet),
- 450 żetonów:
- 40 żetonów "torf"; "opał" na odwrocie,
- 40 żetonów "owca"; "mięso" na odwrocie,
- 45 żetonów "zboże"; "słoma" na odwrocie,
- 45 żetonów "drewno"; "whisky" (tylko w wariancie irlandzkim) na odwrocie,
- 55 żetonów "glina"; "ceramika" na odwrocie,
- 45 żetonów "1 moneta"; "księga" na odwrocie,
- 30 żetonów "5 monet"; "relikwia" na odwrocie,
- 40 żetonów "kamień"; "ornament" na odwrocie,
- 30 żetonów "winogrono" (tylko w wariancie francuskim); "wino" na odwrocie,
- 30 żetonów "mąka" (tylko w wariancie francuskim); "chleb" na odwrocie,
- 40 żetonów "słód" (tylko w wariancie irlandzkim); "piwo" na odwrocie,
- 8 żetonów "cud"; mnożnik "x5" na odwrocie,
- 2 żetony gracza rozpoczynającego (używane w wariancie trzyosobowym oraz czteroosobowym; po jednym dla wariantów: francuskiego i irlandzkiego,
- 110 kart:
- 41 kart budynków (z wersją dla wariantu francuskiego z jednej, a irlandzkiego z drugiej strony),
- 32 karty osad (dla każdego gracza zestaw ośmiu różnych osad),
- 37 kart "las"; "torfowisko" na odwrocie,
- Dodatkowo:
- po 3 pionki mnichów w czterech kolorach (2x brat zakonny oraz 1x przeor),
- 9 znaczników dóbr w różnych kolorach i kształtach,
- 1 turkusowy znacznik fazy osad w kształcie domku (wykorzystywany do wskazywania kolejnej fazy osad),
- 2 złączki do przymocowania kieratu do koła produkcji,
- 1 instrukcja: Przygotowanie do gry,
- 1 czterostronnicowa instrukcja: Wprowadzenie do gry,
- 1 ośmiostronnicowa Instrukcja szczegółowa,
- 1 dwunastostronnicowy Indeks wszystkich budynków i osad zawierający dokładne opisy działania oraz podpowiedzi strategii ich wykorzystania,
- 4 karty pomocy dla gracza (pierwsza strona zawiera zestawienie możliwych akcji, zestawienie żetonów dóbr oraz typy terenów; na odwrocie zawarty jest spis budynków),
- 1 notes z tabelą podsumowania zdobytych punktów,
- woreczki strunowe
------------------------------------------------ LICZBA GRACZY: | 1 - 4 | WIEK GRACZY: | 12+ | CZAS GRY: | 150 min |
Polecamy !!!
|