POZYCJONOWANIE W GOOGLE Pozycjonowanie jest procesem który pozwala podnieść pozycje danej strony w wyszukiwarce Google. W dużym uproszczeniu składa się on z dwóch etapów: - optymalizacji strony
- właściwego pozyskiwania linków
Dlaczego akurat warto znajdować się wysoko w Google? Aż 97% polaków używa do wyszukiwania informacji właśnie wyszukiwarki Google. (źródło:ranking.pl) PRZEDMIOT AUKCJI Przedmiotem aukcji jest wykonanie audytu strony oraz zaproponowanie wszystkich możliwych poprawek optymalizujących jej zawartość. Wszystko pod kątem Google oraz osiągnięcia lepszych pozycji. Innymi słowy otrzymujesz instrukcję jak krok po kroku zmienić elementy strony aby była ona google-friendly. Wykonanie optymalizacji jest czynnikiem kluczowym względem pozycjonowania. Optymalizacja dotyczy jednej strony serwisu - zazwyczaj strony głównej. Optymalizacja podstron nie jest przedmiotem niniejszej aukcji, jednakże jest ona szczególnie wymagana np: dla sklepów internetowych. Cena dodatkowej optymalizacji podstron jest ustalana indywidualnie po nawiązaniu kontaktu oraz wymaga wystawienia dodatkowej aukcji. Powyżej widać pozycje które uległy gwałtownej zmianie po optymalizacji strony. Powyższy przykład dotyczy jednak strony już pozycjonowanej - dlatego też przedstawiony wzrost pozycji jest efektem optymalizacji jak i pozycjonowania. Reasumując powyższy przykład przedstawia jak słabą pozycję może mieć pozycjonowana strona gdy nie jest odpowiednio zooptymalizowana. JAK WYGLĄDA OPTYMALIZACJA Przedstawione w 4-8 stronnicowym raporcie optymalizacji zmiany (opisane słowami i znacznikami html) są wprowadzane przez właściciela/administratora optymalizowanej strony. Oferowana przezemnie optymalizacja nie dotyczy poprawek typu web-usability (dotyczących użyteczności strony). Jednak w razie rażących błędów użytkowania informacja o nich zostanie dołączona do raportu w ramach dodatku. JAKIE KORZYŚCI - wzrosną pozycje strony
- wzrośnie ilośc odwiedzających
- Twoja strona będzie przyjazna dla Google
- Twoja strona bedzie przestrzegać wytycznych Google
Lepsze pozycje pozwalają na zwiększenie ilości odwiedzin która przekłada się na sprzedaż usług czy też wzrost popularności strony. KIM JESTEM - REFERENCJE Pozycjonowaniem zajmuje się już ponad 3 lata. Traktuję to nie tylko jako pracę lecz pasję. Poszukuję optymalnych rozwiązań. Uważam że wiedza z dziedziny pozycjonownia jest sumą doświadczeń oraz wniosków, które można zaobserowawać poprzez długotrwałą pracę z algorytmem Google. |