OPTYMALIZACJA PROCESU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO W PRZEDSZKOLU I W KLASACH I-III
Praca pod redakcją Władysława Szuflika i Urszuli Ordon
W. SZLUFIK: Zadania przedszkola w zakresie kształtowania właściwych postaw społecznych u dzieci
S. GAWLIK: Polskie tradycje w ustanawianiu praw dziecka
S. GAWLIK: Dziecko w filatelistyce
U. ORDON: Nowe zadania zawodowe nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w okresie przemian
M. KRÓLICA: Realizacja tez pedagogiki humanistycznej w przedszkolu jako warunek podnoszenia efektywności edukacji małego dziecka
J. KIEŁB: Struktura tekstu a jego rekonstrukcja w procesie nauki czytania uczniów w młodszym wieku szkolnym
U. ORDON: Adaptacja dzieci trzyletnich jako warunek skutecznych oddziaływań nauczyciela
E. SKOCZYLAS: Podnoszenie efektywności nauczania poprzez dobór właściwych form i metod pracy z tekstem
J. KARBOWNICZEK: Trudności w nauce a programy nauczania początkowego - rozważania, opinie nauczycieli
I. JARZYŃSKA: Edukacja przyrodnicza i naukowa dzieci realizowana w klasach I - III szkoły podstawowej w ramach Projektu TEMPUS JEP 07929
W. PIASECKI: Wyzwalanie twórczej aktywności uczniów klas początkowych w trakcie realizacji programu przedmiotu: środowisko społeczno-przyrodnicze
I. JARZYŃSKA: Wycieczki szkolne w procesie nauczania przedmiotu środowisko społeczno-przyrodnicze
A. PĘKALA: Wykorzystanie metody problemowo-twórczej na lekcjach muzyki w klasach I - III
A. PĘKALA: Rozważania o poglądach na wychowawczo-terapeutyczne możliwości muzyki
M. STĘPIEŃ: Rozwiązywanie zadań tekstowych na drodze symulacji
M. STĘPIEŃ: Posługiwanie się przez dzieci reprezentacjami ikonicznymi i enaltywnymi podczas rozwiązywania zadań tekstowych
A. SKOWROŃSKA: Inscenizacja i jej wpływ na umiejętności porozumiewania się z ludźmi
L. PAWELEC: Stan i struktura zatrudnienia nauczycieli w województwie tarnobrzeskim w latach 1975 - 1995
E. PIWOWARSKA: Nauczyciele klas 1 - 3 wobec kryzysu w twórczości plastycznej dzieci
E. SKOCZYLAS: Wartości dydaktyczno-wychowawcze utworów Władysława Bełzy i ich wpływ na kształtowanie osobowości dziecka
C. LANGIER: Szkoły elementarne w działalności oświatowej Tadeusza Czackiego
M. KĄTNY: Dziecko i rodzina w powieściach Zofii Chądzyńskiej
S. CZARNECKA: Proces transformacji w rodzinie wiejskiej a sytuacja dzieci i młodzieży
S. CZARNECKA: Adaptacja uczniów klasy I w środowisku szkoły wiejskiej
S. PODOBIŃSKI: Regionalizmy fonetyczne i leksykalne we współczesnej mowie częstochowian
Wydawnictwo: WSP
Rok wydania: 1998
Stron: 212
Okładka: miękka
Stan ogólny: BDB, zdjęcie poniżej
Dodatkowe uwagi: książka nowa