Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Optimizing Corporate Portfolio Management: Aligni

19-01-2012, 18:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 187 zł     
Użytkownik Tradebooks
numer aukcji: 2002034968
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 15:58:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa w 24h Konto Tradebooks oraz Tradebooks2 łączą się!
Kupując na jednym i drugim za przesyłkę płacisz tylko raz!
www.tradebooks.pl książki po angielsku
Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS


telefon (71)[zasłonięte]717-52
e-mail: allegro@tradebooks.pl
gg:[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
www.tradebooks.pl książki obcojezyczne
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
www.tradebooks.pl książki angielskie
szybka wysyłka www.tradebooks.pl książki z zagranicy
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
www.tradebooks.pl literatura obcojęzyczna
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis


Cena: 186.99 zł

Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie

Optimizing Corporate Portfolio Management: Aligning Investment Proposals with Organizational Strategy - Anand Sanwal

The book is written by Anand Sanwal, an expert on CPM, who has led American Express' CPM discipline (referred to as American Express Investment Optimization). American Express' CPM efforts are widely recognized as the most extensive, substantial and progressive deployment of CPM across any organization. Sanwal avoids academic theories and consultant jargon to ultimately deliver pragmatic and proven recommendations on how to make CPM a reality. The book features a foreword by Gary Crittenden, former CFO and EVP of American Express, and several case studies from leading financial services, technology, and government organizations utilizing CPM. Additionally, the book has received significant praise from thought leaders at Google, HP, American Express, The CFO Executive Board, Gartner, Accenture Marketing Sciences, The Wharton School of Business and many others.
Autor: Anand Sanwal
Wydawnictwo: Wiley
Rok wydania: 2007
Stron: 224
ISBN: 978-0[zasłonięte]470-128-2
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]01268
Format: 16,5/23,5cm
Oprawa: twarda
Język: angielski


Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.
Optimizing Corporate Portfolio Management: Aligni