Cena:
186.99 zł Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie
Optimizing Corporate Portfolio Management: Aligning Investment Proposals with Organizational Strategy - Anand Sanwal
The book is written by Anand Sanwal, an expert on CPM, who has led American Express' CPM discipline (referred to as American Express Investment Optimization). American Express' CPM efforts are widely recognized as the most extensive, substantial and progressive deployment of CPM across any organization. Sanwal avoids academic theories and consultant jargon to ultimately deliver pragmatic and proven recommendations on how to make CPM a reality. The book features a foreword by Gary Crittenden, former CFO and EVP of American Express, and several case studies from leading financial services, technology, and government organizations utilizing CPM. Additionally, the book has received significant praise from thought leaders at Google, HP, American Express, The CFO Executive Board, Gartner, Accenture Marketing Sciences, The Wharton School of Business and many others.
Autor: Anand Sanwal
Wydawnictwo: Wiley
Rok wydania: 2007
Stron: 224
ISBN: 978-0[zasłonięte]470-128-2
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]01268
Format: 16,5/23,5cm
Oprawa: twarda
Język: angielski
Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.