-
Po wygraniu aukcji prosimy o potwierdzenie zakupu mailem, informację o wyborze przesyłki ,adresie do wysyłki (jeżeli jest inny niż podany w allegro), a następnie dokonanie przelewu, dodając do wartości wygranej aukcji kwotę za wybraną przesyłkę.
-
W tytule przelewu prosimy napisać numer aukcji i NICK z Allegro. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny przed zakupem. Nasz wykwalifikowany personel chętnie pomoże w dokonaniu właściwego wyboru.
-
Jeżeli z jakichś przyczyn nie jesteś zadowolony z zakupu lub masz inne uwagi dotyczące naszej transakcji i obsługi skontaktuj się z nami mailem, uwzględnimy Twoje sugestie.
-
Zależy nam na satysfakcji i zadowoleniu klientów, dlatego towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, jednakże zastrzegamy sobie 7 dniowy termin z różnych losowych powodów.
-
Do kupionych przedmiotów standardowo dołączamy paragon z apteki lub, na życzenie, fakturę VAT.
-
Odbiór osobisty jest możliwy w aptekach:
-
Łódź Aleja ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 99
-
Aleksandrów Łódzki ul. Senatorska 2, C.H. "Unirynek"
-
Łódź ul. Armii Krajowej 35
-
Łódź ul. Maratońska 24/32
-
Łódź ul. 11 Listopada 39C
w godzinach otwarcia aptek po wcześniejszym umówieniu.
-
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej Siódemka, Poczty Polskiej oraz Paczkomaty InPost.
-
Zamówienie towaru przez kupującego jest równoznaczne z udzieleniem sprzedającemu upoważnienia na zawarcie w jego imieniu z Pocztą Polską umowy na przesłanie za jej pośrednictwem zamówionego towaru.
-
Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od osoby kupującej, zgodnie ze zwyczajowo obowiązującymi zasadami.
-
W razie wszelkich wątpliwości na temat działania sprzedawanych przez nas produktów i preparatów pisz do nas maila na [zasłonięte]@apteka-natura.eu
-
W razie jakichkolwiek uwag dotyczących przesyłki, czy produktu, bardzo prosimy o wstrzymanie się z wystawieniem komentarza oraz o kontakt. Postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. Uwzględniamy reklamacje i zawsze jesteśmy gotowi naprawić swoje ewentualne błędy.
-
Wszystkie przesyłki kurierskie należy sprawdzić w obecności kuriera, w przypadku jakichkolwiek braków lub uszkodzenia należy spisać protokół szkody