Oprogramowanie OptiMED24 jest narzędziem do kompleksowego zarządzania przychodnią medyczną. System OptiMED24 powstał z połączenia nowoczesnej architektury i sprawdzonych technologii, dzięki czemu może obsłużyć przychodnię na wielu płaszczyznach, zaspakajając nawet jej najbardziej wyszukane potrzeby. System OptiMED24 cechuje elastyczność i funkcjonalność, ale także otwarta struktura i interoperacyjność z oprogramowaniem innych producentów. Nacisk, jaki położono na ergonomię pracy z OptiMED24 sprawia, że nauka jego obsługi jest szybka, a korzyści z wdrożenia widoczne niemal od razu.
Wychodząc naprzeciw potrzebom wszystkich placówek medycznych, a także szeroko rozumianych instytucji z nimi współpracujących, stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie, które usprawnia działalność przychodni i gabinetów lekarskich oraz sieciowych placówek medycznych i towarzystw ubezpieczeniowych..
System OptiMED24 jest kompleksowym narzędziem, które z jednej strony umożliwia wysokiej jakości obsługę pacjentów, a z drugiej wpływa na profesjonalną obsługę i zarządzanie placówką, w tym:
- rozliczenie zakontraktowanych świadczeń z płatnikami (NFZ, prywatne firmy ubezpieczeniowe),
- proste i szybkie rozliczanie wizyt pacjentów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (obsługa drukarek fiskalnych),
- pełny rejestr dokumentacji fiskalnej oraz medycznej,
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia,
- wystawianie recept i skierowań,
- dostęp do kompleksowej dokumentacji pacjenta przez strony WWW,
- system kompleksowej rejestracji oraz zarządzania godzinami pracy lekarzy,
- rejestrację internetową pacjenta,
- szybki dostęp do kompleksowej historii leczenia pacjenta
- możliwość automatycznego rozliczania prowizyjnego lekarzy,
- możliwość tworzenia dowolnych cenników, pakietów, abonamentów pracowniczych i przypisywanie ich pod konkretne listy pacjentów,
- dostęp do zaawansowanego narzędzia pozwalającego tworzyć dowolne analizy i raporty, w oparciu o dane zebrane w systemie,
- możliwość podpisywania dokumentacji podpisem elektronicznym.
Zarządzanie placówką z systemem OptiMED24 zapewnia także:
- Wygodne narzędzie do bezpośredniego i telefonicznego rejestrowania pacjentów
- Elastyczne tworzenie grafików pracy lekarzy
- Możliwość internetowego rejestrowania się pacjentów na wizytę (e-rejestracja)
- Automatyczne przypomnienia e-mail i SMS o terminach umówionych wizyt
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych
- Tworzenie i zarządzanie elektroniczną dokumentacją medyczną pacjentów
- Elastyczne tworzenie i dostosowanie formularzy dokumentacji medycznej
- Wbudowane i aktualizowane słowniki
- Wystawianie recept i skierowań
- Możliwość elektronicznego podpisywania tworzonej dokumentacji medycznej
- Możliwość wydrukowania recept z systemu, automatyczne wypełnienie pól recepty
- Rozliczanie pacjentów i kontrahentów
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych
- Szybkie i proste rozliczanie z płatnikami NFZ (POZ, AOS, stomatologia), Prywatne Firmy Ubezpieczeniowe
- Swobodne tworzenie i zarządzanie cennikami, pakietami medycznymi, abonamentami pracowniczymi i promocjami
- Rozliczenie lekarzy w systemie prowizyjnym
- Sieć placówek medycznych- możliwość zintegrowanej pracy w jednostkach w różnych lokalizacjach
- Tworzenie dowolnych, zaawansowanych analiz i raportów w oparciu o dane zawarte w systemie
- Kompleksową obsługę księgową, dzięki integracji z Comarch ERP Optima
- Bezpieczeństwo przechowywania danych- backup
Moduły OptiMED24 :
- Rejestracja, Rejestracja on-line
- Rozliczanie wizyt
- Gabinet
- Rejestr dokumentacji medycznej
- Sprawozdawczość z NFZ
- Finanse, Cenniki i pakiety
- Prowizje
- Analizy i raporty
- Administracja
Licencja Optimed24 gwarantuje dostęp do systemu przez okres 1 roku
Cena obejmuje wszystkie funkcjonalności systemu oraz dostęp do aktualizacji w ramach terminu ważności licencji
Cena pierwszego stanowiska: 799,50 zł (Licencja w pierwszym roku)
Cena kolejnego stanowiska: 615,00 zł (Licencja w pierwszym roku)
W przypadku pytań skontaktuj się pod numerem telefonu, lub e-mailem podanym w opisie aukcji: ( od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)
WDROŻENIE
Dodatkowo nasza firma oferuje kompleksowe wdrożenie (usługi doradcze z zakresu proponowanych rozwiązań, analiza wdrożenia, wdrożenie systemu i przeszkolenie personelu oraz opiekę serwisową).
Aby uzyskać szczegółowe informacje oraz koszty wdrożenia prosimy o kontakt telefoniczny 32 [zasłonięte] 50, 660 [zasłonięte] 899 lub e-mail: [zasłonięte]@gtech.com.pl
UWAGA: Oferta tylko dla firm!