Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opracowanie produktów spożywczych podejście

15-10-2014, 16:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 83 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4610201945
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-10-2014 15:28:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Opracowanie produktów spożywczych podejście
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]04307
Wymiar: 16.5x23.8cm
Nr wydania: 1
Seria: ŻYWNOŚĆ JAKOŚĆ TECHNOLOGIA
Ilość stron: 384
Rok wydania: 2009
Autor: Anderson Allan M.
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: WNT

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: FOOD PRODUCT DEVELOPMENT
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu?
Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie:
  • ogólną strategię biznesową firmy,
  • poszczególne etapy procesu opracowania produktu,
  • wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu,
  • ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.
Zobacz także...