Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opony bieżnikowane 4x4 wielosezonowe 215/65R16

23-01-2014, 21:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 040 zł     
Użytkownik top-gum
numer aukcji: 3818644323
Miejscowość Bielsko Biała, Pszczyna, Jaworze
Wyświetleń: 86   
Koniec: 20-01-2014 12:51:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Tak
Producent: Pozostałe
Profil opony: 65
Szerokość opony: 215
Prędkość: Q do 160 km/h
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

 

Bielsko-Biała

PHU TOP-GUM
ul. Krakowska 226a
43-300 Bielsko-Biała

Tel:. 501[zasłonięte]991

Kamila
Bożena
Grzegorz
Rafał

top-[zasłonięte]@wp.pl

Pszczyna 

PHU Top-Gum
ul. Górnośląska 17

43-200 Pszczyna

Tel:515[zasłonięte]931

Artur

Jaworze

Top-Gum
ul. Bielska 181

43-300 Jaworze

Tel:515[zasłonięte]881 

Marcin

Firma czynna od poniedziałku do piątku od 8-18, w soboty od 8 do 14

 
 

POBRANIE 1,2,3,4 szt 80 ZŁ

PRZELEW 1,2,3,4szt 60 ZŁ

 
 

PHU Top-Gum

ul. Krakowska 226a

43-300 Bielsko Biała

Przelew prosimy dokonywać na poniższy numer konta

SKOK STEFCZYKA          

81 7999 [zasłonięte] 9[zasłonięte]9955174 [zasłonięte] 430401

 



 

Oferujemy  opony bieżnikowane  4x4 wielosezonowe

rozmiarze 215/65R16

cena za komplet 4szt  1040 ZŁ

Made in Poland

Data produkcji 2011/2012

Opony są objęte roczną pisemną gwarancją ,posiadają wszelkie potrzebne certyfikaty i niniejszym, produkt jest zgodny z Regulaminem i dopuszczony do użytku przez Ministra Infrastruktury.

 

Odpowiedni skład mieszanki gumy oraz wzór bieżnika sprawiają, że opony charakteryzują się:

- bardzo dobrą przyczepnością

- wysoką skutecznością hamowania

- niskim oporem toczenia

- Przeznaczenie : 60% teren ,40% szosa.

Opony bieżnikowane powstają na bazie podkładu czyli karkasu opony "cywilnej" różnych znanych w świecie marek. Używana opona zanim trafi do procesu bieżnikowania przechodzi szereg testów, które mają na celu wyeliminowanie uszkodzeń karkasu mogących mieć wpływ na oponę po bieżnikowaniu.


Następnie opona jest szorstkowana od czoła i boków w celu usunięcia pozostałosci bieżnika i usunięcia wierzchnich warstw gumy.


W następnym etapie na czoło bieżnika naklejony zostaje pas gumy z mieszanki specjalnie przygotowanej do sportu,po czym zostają wzmocnione boki poprzez przyklejenie bocznych pasów gumy.


Taki półprodukt trafia do prasy gdzie pod wysokim cisnieniem i w wysokiej temperaturze zostaje ukształtowany bieznik oraz nowe boki opony.