WITAM POSIADAMY DO SPRZEDAŻY NOWE OPONY ZIMOWE MARKI
DUNLOP 225/45/R18 95V XL WINTER SPORT 4D
DOT. PRODUKCJI 2011 R
PRODUKCJA: GERMANY
TOWAR WYSYŁAMY MA NASZ KOSZT W CIĄGU 24H OD DATY ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA KONTO. WYSYŁKA TOWARU TYLKO KURIEREM . FORMA PŁATNOŚCI TYLKO WPLATA NA KONTO. NA TOWAR WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT. OPONY POSIADAJĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA. W RAZIE PYTAŃ SŁUŻYMY POMOCĄ. [zasłonięte]@toyota.pl tel. 025[zasłonięte]633-41.
CHARAKTERYSTYKA:
Opis: Nowość 2011 rokuDunIop zaprezentował swoją najnowszą zimową oponę klasy Ultra High Performance. Dunlop SP WinterSport 4D posiada szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych, zaprojektowanych tak, aby zwiększyć bezpieczeństwo.Ostatnie ciężkie zimy w północnej Europie przypomniały kierowcom (nawet w tych krajach, w których nie istnieje prawny obowiązek zmiany opon na zimowe) korzyści związane z wyborem najlepszych opon na takie warunki. Nowa Dunlop SP WinterSport 4D wywodzi swoją nazwę od nowego systemu lameli w wersji 4D (ang. 4D sipe system).Dr Bernard Loewenhaupt, Dyrektor Technologiczny ds. opon osobowych, wyjaśnia technologię: „Lamela jest ultracienkim rowkiem w bieżniku, poprawiającym trakcję i przyczepność. W porównaniu z poprzednim modelem, połączyliśmy nasz doceniony system lameli 3D z nową, poprzeczną lamelą i stworzyliśmy mikroblokadę pozwalającą na lepsze rozłożenie nacisku na drodze.”Lamele w wersji 3D w bieżniku opony zwiększają ilość lameliw i tym samym ilość krawędzi w kontakcie z drogą, zapewniając dodatkowe osiągi w zakresie hamowania oraz przyspieszania.„W nowej oponie dodaliśmy poprzeczną lamelę. Mamy dzięki temu dodatkową krawędź w powierzchni bocznej, doskonałą dla wzmocnienia przyczepności. Taka kombinacja dwóch czynników (system lameli 4D) wytwarza niezależną mikroblokadę, która pozwala na lepsze rozłożenie nacisku w kontakcie z drogą, a więc przyczynia się do szczególnie dobrego zachowania opony podczas jazdy, również przy wchodzeniu w zakręty” - dodaje B. Loewenhaupt.Otwarcie lameli zależne jest od siły trakcji. Im wyższy jest poziom siły trakcji w kierunku okrężnym, tym większe jest otwarcie. Niemniej jednak, odkształcenie bieżnika jest redukowane poprzez innowacyjny system blokujący lameli 3D.W nowej oponie Dunlop SP WinterSport 4D pojawiają się zębate elementy po wewnętrznej stronie bloku bieżnika, przynoszące ulepszone hamowanie w głębokim śniegu.Zachowanie opony Dunlop na lodzie także ulepszono, dzięki mieszance zawierającej sfunkcjonalizowane polimery, pozwalającej uniknąć problemów wynikających z twardnienia mieszanki w niskich temperaturach.Dunlop SP WinterSport 4D jest znakomita nie tylko na śniegu. W znacznej części Europy zimne miesiące charakteryzują się mokrymi drogami, które rzadko wysychają. Aby zwiększyć bezpieczeństwo w takich warunkach, Dunlop zastosował kombinację unikalnego kierunkowego wzoru bieżnika oraz dynamicznej mieszanki.„Nasza mieszanka jest opracowana w taki sposób, aby odprowadzać wodę szybko i efektywnie poprzez eliminację turbulencji w rowkach bieżnika. Sfunkcjonalizowane polimery mieszanki zapewniają optymalnie dynamiczną sztywność potrzebną w różnych temperaturach. Te aktywne składniki zapewniają oponom Dunlop najlepszy w ich klasie poziom przyczepności na mokrej drodze, bez uszczerbku dla zachowania opony na śniegu. Dobór i sposób zmieszania składników mieszanki jest zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować osiągi na śniegu i na mokrej drodze – przy jednoczesnej poprawie oporów toczenia, dających oszczędność paliwa” - dodaje B.Loewenhaupt.Opony Ultra High Performance Dunlopa słyną z tego, że umożliwiają kierowcy uzyskanie dokładnych informacji z drogi oraz pozwalają mu na doskonałe i bezpieczne prowadzenie pojazdu. To tylko niektóre z powodów, dla których Dunlop jest wybierany przez kierowców samochodów o wysokich osiągach, firmy tuningowe oraz jako pierwsze wyposażenie do takich aut jak BMW, Audi, Mercedes Benz i Jaguar. Dlatego tak ważne jest dla Dunlopa, aby opony zimowe posiadały równie wysokie parametry. Aby osiągnąć wysoki poziom precyzji prowadzenia, Dunlop SP WinterSport 4D dysponuje mechanizmem blokującym w ramach systemu lameli. W warunkach gwałtownego hamowania lub wchodzenia w zakręt segmenty blokują się wzajemnie, dając kierowcy odpowiedź podczas prowadzenia i hamowania podobną do opony letniej na suchej nawierzchni.