Opona ITP MUDLITE XTR
Informacje ogólne: MUDLITE XTR to kultowa, pierwsza radialna opona do ekstremalnego terenu! Radialna konstrukcja oznacza, że opona jeździ płynniej i ma lepszą przyczepność bo powierzchnia styku opony MUDLITE XTR opony z podłożem jest większa niż opony typu BIAS. Co ważne, pod obciążeniem powierzchnia styku i przyczepność zwiększają się! Techniczne cechy produktu:
1. Superagresywny bieżnik o głębokości prawie 3 cm (1 1/8 cala!) specjalnie ukształtowany kierunkowo z dodatkowymi wgłębieniami na łopatach w celu uzyskania jak nalepszej, wyjątkowej wprost przyczepności!
2. Specjalna mieszanka gumy wolniej się ściera i przedłuża żywotność tej wyjątkowej opony.
3. Made in USA!
Dostępne rozmiary:
OPONY z bieżnikiem MUDLITE XTR są dostępne w następujących rozmiarach: 25x10R-12, 25x8R-12, 26x9R-12, 27X11R-12, 27X11R-14, 27X9R-12 i 27X9R-14. Dostępne dwie średnice osadzenia opon ITP MUDLITE XTR - 12 i 14 cali. Dają one użytkownikom możliwość dobrania opon "na miarę", do specyficznych warunków terenowych, w których bedą one najczęściej użytkowane. Opona na felgę 12-to calową jest idealna przede wszystkim do błota, oferuje elastyczność, dopasowanie o podłoża i tzw."pływanie" w błocie, ograniczające możliwość poślizgu i utraty trakcji. Natomiast rewolucyjna niskoprofilowa opona na felgę 14-to calową o podwyższonej sztywności, dająca lepsze "czucie" pojazdu i pewność na trasie i w zakrętach to świetrny wybór o całodniowych wypadów w zmienne warunki terenowe, na łąki, dukty, ścieżki i w błoto!
O ITP:
ITP jest częścią koncernu Carlisle Tire & Wheel Company z USA, której historia sięga aż 1917 roku! Wtedy to Charles S. Moomy utworzył zaopatrującą klientów w dętki firmę Carlisle Tire and Rubber Company w Carlisle w Pensylwanii. Od tego czasu powstał olbrzymi koncern, który produkuje opony, dętki, koła (felgi) i inne elementy gumowe.
Zalecenia przy montażu opon quadowych:
Przed montażem opon prosimy zapoznać się z plikiem Zalecenia przy montażu opon quadowych. Znajduje się on tutaj.