Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni pracujące od poniedziałku do piątku za pobraniem (całość płatna przy odbiorze) pocztą polską lub firmą kurierską Kolporter do godz 15, towar kupiony po tej godzinie wysyłamy następnego dnia.
Wysyłka paczek za pobraniem po opcji kup teraz. Paczki wysyłamy na adres z allegro jeżeli jest inny niż na allegro prosimy o maila i podanie adresu do wysyłki.
Do każdej paczki jest dodawany paragon lub na życzenie klienta faktura vat .
Poczta Polska- według aktualnego cennika.
Kolporter (paczka ubezpieczona na 2-gi dzień u klienta):
WAGA | KOSZT PRZESYŁKI POBRANIOWEJ |
DO 1KG |
21,00 zł |
DO 5KG |
21,00 zł |
DO 10KG |
41,00 zł |
DO 15KG |
50,00 zł |
DO 20KG |
50,00 zł |
DO 30KG |
63,00 zł |
DO PACZKI NIESTANDARDOWEJ (POWYŻEJ 1.40 m) NALEŻY DOLICZYĆ DODATKOWĄ OPŁATĘ 11ZŁ
PRZESYŁKI POWYŻEJ 30KG WYSYŁAMY NA PALECIE
Przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów. Zwrot tylko na koszt klienta. Paczki odbieramy tylko i wyłącznie bez pobrania, opłacone przez klienta z paragonem lub fakturą vat.
Po uznaniu reklamacji wysyłamy pieniądze na konto bankowe podane przez kupującego. Na części mechaniczne dajemy 30-dniową gwarancje.
Nie zwracamy kosztów montażu i innych kosztów poniesionych przez kupującego.
Po wygraniu aukcji i sfinalizowaniu transakcji prosimy o wystawienie pozytywnego komentarza, wystawiamy komentarz jako drudzy.
W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do jakości towaru, wysyłki bądź obsługi prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny na pewno dojdziemy do porozumienia.
Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część będzie pasowała do twojego samochodu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ,odpowiadamy na każdy email.
Sprzedajemy towar używany. Klient który zdecyduje się na kupno musi zdawać sobie sprawę że towar nosi ślady użytkowania, przed wysyłką towaru pracownicy drugi raz sprawdzają jego stan i jakość.
O wszelkich drobnych uchybieniach klient jest informowany, ponieważ prowadzimy sprzedaż również na miejscu w sklepie zdarza się że towar wystawiony na aukcji został sprzedany w sklepie poprzedniego dnia (aktualizację przeprowadzamy codziennie z dnia poprzedniego) w związku z tym nie przyjmujemy negatywów z powodu braku towaru z aukcji.
Jeżeli wysłany towar nie spełnia oczekiwań klienta ma możliwość jego zwrotu - jest to opisane w dziale reklamacje i zwroty.
Proszę o dokładne zapoznanie się z regulaminem.
Życzymy udanych zakupów
|