Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPONA 26x1,95 KENDA K1027 Kadre Kevlar 60TPI

20-07-2015, 12:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik mpmgrupa
numer aukcji: 5469496523
Miejscowość Raszków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 20-07-2015 12:21:07

Dodatkowe informacje:
Typ opony: Zwijana
Stan: Nowy
ETRTO (szerokość- średnica wewnętrzna) / Calowe (średnica zewnętrzna - szerokość): 50-559/ 26x1.95
Dedykowany/a do: cross-country, trekking, enduro, street/ ulica
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


OPONA 26X1,95
KENDA
MODEL K1027 KADRE KOMODO DTC 60TPI KEVLAR
*klasyczna opona Cross County, Maraton, Enduro
*bieżnik na błoto, ciężki i umiarkowanie ciężki teren
*bardzo dobre wgryzanie się klocków w podłoże
*DTC jest to mieszanka gum:
- boki STICK-E 50 (twardość)  / L3R PRO środek 60 (twardość),
*opona dwukierunkowa (przód lub tył)
L3R-(Low Rolling Resistance Rubber), guma stawiająca mały opór toczenia opony przy jednocześnie niskiej masie. Posiadanie opony o takich właściwościach jest najszybszym, najłatwiejszym i najbardziej ekonomicznym sposobem, aby stworzyć z Twojego roweru maszynę o wysokich osiągach.
Kenda jako jeden z pierwszych producentów opon otrzymała certyfikat Mavic-a UST (Universal System Tubeless). Najważniejszym plusem systemów bezdętkowych jest zmniejszenie oporów toczenia, jednocześnie zwiększając komfort i  bezpieczeństwo . Opony bezdętkowe Kenda bardzo dobrze spełniają wszystkie wymagania stawiane oponom Tubeless, ciasno przylegają do obręczy i trzymają ciśnienie  przez długi czas. W porównaniu do zestawu dętka+opona w systemie bezdętkowym stosuje się niższe ciśnienie o około 10-15%. Daje to większą przyczepność zwłaszcza w trudnym terenie, najlepiej jest to odczuwalne przy jeździe po korzeniach i kamieniach. Dodatkowym atutem jest niewielka różnica wagi w porównaniu z zestawem opona+dętka. W razie przebicia opony, powietrze schodzi wolniej niż przypadku użycia dętki z oponą, co daje czas na uzupełnienie płynu uszczelniającego. Naprawa jest bardzo prosta, przykleja się łatkę od wewnętrznej strony.

 



 

      Znajdziesz nas na facebook.com