Rozmiar: 140/80-18
Inne rozmiary opon TKC 80, kliknij TU.
Model: TKC 80 Twinduro
Producent:
Montaż: Tylne koło
Konstrukcja: Dętkowa TT
Index: 70 R - 335 kg / 170 km/h
O oponie -
Model TKC 80 to opona typu Enduro / Cross. Kostki bieżnika ścięte po obwodzie opony, zapewniają dobre prowadzenie na drodze i bardzo dobre w terenie. Masywna konstrukcja zapewnia jej bardzo wysoką trwałość, zaś mieszanka gum została dobrana, aby wydłużyć jej żywotność. Te wszystkie cechy sprawiają, że model TKC 80 jest idealną oponą dla osób używających swojego motocykla do jazdy drogowej i wypraw w teren. O najwyższej jakości, świadczy fakt że jest to opona oryginalnie montowana do motocykli BMW 1200 GS Adventure i KTM 690 Enduro.
O producencie -
Firma Continental została założona w 1871 roku i na początku zajmująca się produkcją m.in. opon z utwardzonej gumy do wozów i rowerów oraz tkanin gumowanych. W roku 1904 prezentuje pierwszą na świecie oponę do auta osobowego z bieżnikiem. Współcześnie Continental zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców opon na pierwsze wyposażenie do europejskich fabryk motoryzacyjnych. Koncern współpracuje m. in. z producentami samochodów: BMW, Mercedes, Opel, Ford, Porsche, Jaguar, Peugeot, Renault, GM, Alfa Romeo. Continental AG przodujący dostawca układów hamulcowych, elementów zawieszenia, elektroniki samochodowej, elastomerów technicznych i opon. Biorąc pod uwagę produkcję opon koncern zajmuje pierwszą pozycję w Niemczech, drugą w Europie i czwartą na świecie.
O nas -
Moje wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej, motoryzacyjnej oraz motocyklowej postanowiłem wykorzystać, zakładając ten skromny sklep. Mam nadzieje że dzięki mojej ciężkiej pracy, indywidualnego podejścia do klienta i pomocy przyjaciół, uda nam się rozpropagować markę MOTO-OPONY na polskim rynku. Z upływem czasu sklep będzie rozbudowywany a oferta powiększana i urozmaicana. Wszelkie uwagi oraz sugestie są bardzo mile widziane i będą miały istotny wpływ na rozwój naszego sklepu.
Dlaczego nowa ? -
Opona ma największy wpływ na bezpieczeństwo jazdy na motocyklu. Niewielka powierzchnia styku opon jednośladów z podłożem sprawi, że producenci są zmuszeni do stosowania najlepszych dostępnych mieszanek gum. Guma wraz z upływem czasu i kontaktem z promieniowaniem UV oraz ozonem będącym w atmosferze starzeje się tracąc swoje właściwości. Staje się twardsza, mniej odporna na uszkodzenia mechaniczne, kruszy się oraz pogarsza się ich przyczepność do podłoża. Dlatego tak ważne jest, aby zmieniać opony w odpowiednim czasie. Można napotkać się na oferty sprzedaży używanych opon. Należy się jednak zastanowić, dlaczego poprzedni jej właściciel postanowił ją wyrzucić i co się stanie, gdy taka opona ulegnie uszkodzeniu podczas jazdy.
W razie pytań lub wątpliwości proszę pisać. Jesteśmy do państwa usług:
[zasłonięte]@moto-opony.com.pl
|
|