Rozmiar: 110/80R19
Model: Conti Trail Attack 2
Producent:
Montaż: Przednie koło
Konstrukcja: Bezdętkowa TL z możliwością montażu dętki.
Index: 59 V - 243 kg / 240 km/h
O oponie -
Opona zaprojektowana do najmocniejszych i ciężkich motocykli. Radialna konstrukcja tylnej opony z opasaniem stalowym pod kątem 0 stopni, zapewnia najwyższą stabilność prowadzenia przy dużej prędkości nawet przy znacznym obciążeniu motocykla. Opona przednia posiada wzmocnione boki, co podnosi stabilność prowadzenia. Wzór bieżnika składający się z dużych powierzchni sprawia, że opona ma rewelacyjne parametry jezdne, zaś głębokie wcięcia zapewniają jej bardzo dobre odprowadzanie wody oraz wydłużoną żywotność. Największym atrybutem tej opony jest jednak mieszanka gum w technologii Continuous Compound, która polega na utwardzeniu mieszanki w środkowej części bieżnika. Twardsza guma w środkowej części opony, zapewnia większą pewność prowadzenia oraz znacznie wydłuża żywotność w miejscu najszybszego zużywania się opony, zaś miększa guma w częściach bocznych znacznie zwiększa przyczepność w zakrętach. Jest to lepsza technologia od opon dwuskładnikowych, dzięki równomiernemu przejściu z mieszanki twardej do miękkiej. Gorąco polecam.
O producencie -
Firma Continental została założona w 1871 roku i na początku zajmująca się produkcją m.in. opon z utwardzonej gumy do wozów i rowerów oraz tkanin gumowanych. W roku 1904 prezentuje pierwszą na świecie oponę do auta osobowego z bieżnikiem. Współcześnie Continental zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców opon na pierwsze wyposażenie do europejskich fabryk motoryzacyjnych. Koncern współpracuje m. in. z producentami samochodów: BMW, Mercedes, Opel, Ford, Porsche, Jaguar, Peugeot, Renault, GM, Alfa Romeo. Continental AG przodujący dostawca układów hamulcowych, elementów zawieszenia, elektroniki samochodowej, elastomerów technicznych i opon. Biorąc pod uwagę produkcję opon koncern zajmuje pierwszą pozycję w Niemczech, drugą w Europie i czwartą na świecie.
O nas -
Moje wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej, motoryzacyjnej oraz motocyklowej postanowiłem wykorzystać, zakładając ten skromny sklep. Mam nadzieje że dzięki mojej ciężkiej pracy, indywidualnego podejścia do klienta i pomocy przyjaciół, uda nam się rozpropagować markę MOTO-OPONY na polskim rynku. Z upływem czasu sklep będzie rozbudowywany a oferta powiększana i urozmaicana. Wszelkie uwagi oraz sugestie są bardzo mile widziane i będą miały istotny wpływ na rozwój naszego sklepu.
Dlaczego nowa ? -
Opona ma największy wpływ na bezpieczeństwo jazdy na motocyklu. Niewielka powierzchnia styku opon jednośladów z podłożem sprawi, że producenci są zmuszeni do stosowania najlepszych dostępnych mieszanek gum. Guma wraz z upływem czasu i kontaktem z promieniowaniem UV oraz ozonem będącym w atmosferze starzeje się tracąc swoje właściwości. Staje się twardsza, mniej odporna na uszkodzenia mechaniczne, kruszy się oraz pogarsza się ich przyczepność do podłoża. Dlatego tak ważne jest, aby zmieniać opony w odpowiednim czasie. Można napotkać się na oferty sprzedaży używanych opon. Należy się jednak zastanowić, dlaczego poprzedni jej właściciel postanowił ją wyrzucić i co się stanie, gdy taka opona ulegnie uszkodzeniu podczas jazdy.
W razie pytań lub wątpliwości proszę pisać. Jesteśmy do państwa usług:
[zasłonięte]@moto-opony.com.pl
|
|